Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Har dere søskenvogn? Bruker dere den mye i såfall?
It's all about me Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Har 2 år og 3 mnd mellom. Brukte den mye det første halve året for å frakte eldstemann i barnehagen. Hadde ikke klart meg uten.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Vi får 2 år og 3 mnd mellom, men minsten er ikke født ennå :-). Har kjøpt søskenvogn for å bruke til og fra barnehagen pluss til dager da jeg vil ha hun eldste hjemme (hun var mye syk og småsyk i fjor og regner med det blir det samme i vinter - godt å ha muligheten å ta begge med ut og ikke være lenket hjemme). Men min eldste jente foretrekker å sitte i vognen - hun er IKKE glad i å gå lange avstander (jobber med saken). Har du en som liker å gå så trenger du sikkert ikke søskenvogn.
2jentemamma Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 2,3 år mellom og har ikke søskenvogn. Bruker bæretøy
Lykke X 4 Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 Her er det noen uker som mangler på to år mellom barna. Har søskenvogn. Bruker den hver dag, da jeg har begge barna hjemme (ikke i bhg). Føler vi har behov for søskenvogn da eldste gjerne blir sliten av å gå langt, samt sover på dagtid. Er et slit innimellom å ha en toåring som stikker av når vi bare bruker enkeltvogn, derfor føler vi søskenvogna er et must!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå