Meg1972 Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Me skal til forundersøking på Haukeland i oktober. Håpar på at det er prøverøyr som skal til for oss. Eg har PCO og har gått på tre kurar med pergotime utan at det har verka skikkeleg (enkel, dobbel og trippel kur). Har gått til lokal gynekolog og er nokså lei av å møta ein ny person kvar gong eg er til undersøking. Lite personleg oppfølging og stadig nye folk som ikkje kjenner forhistorien min. Lurer på om ein på Haukeland får ein fast kontaktperson? Ein som gjev personleg oppfølging og som ein møter kvar gong ein er inne til undersøking? Eller må eg innstilla meg på å forhalda meg til stadig nye personar der også? Takknemleg for svar på dette!
plenty Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Har bare gode ting å si om personalet på infertilitetsklinikken på haukeland, stort sett samme legen som tok imot oss. Siden en slik behandling kan strekke seg ut i tid er det sjanser for at nye leger dukker opp men hadde inntrykk av at det var få men veldig empatiske og omsorgsfulle personer som jobbet der.Også sykepleierene var så omsorgsfulle og gode, følte oss veldig ivaretatt og trygge, ingenting å grue seg til...
Meg1972 Skrevet 30. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2009 Takk for svar! Ser fram til å starta opp på Haukeland, det nærmar seg raskt no. Godt å høyra at me kan rekna med å bli tekne godt imot der. Ser fram til å ikkje måtta forhalda meg til så mange personar. Og så møter eg sikkert nokon som har vore borti slike "tilfelle" som meg tidlegare :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå