Gå til innhold

5 uker og 6 dager igjen til termin!!!

Anbefalte innlegg

JuuuHo..

Da er vel siste innspurt kommet igang her også :P

Syns det nærmer seg fort,men så syns jeg på en annen måte at det går seeeint også. Med tanke på at jeg nå sover veldig dårlig om natten og har fått tilbake litt kvalme... ikke minst halsbrann. Så det virker uendelig lenge å vente i over 5 uker, men 5 uker er jo ikke lang tid generelt sett! hahaha... Mye tanker som dundrer igjenom hodet nå..

Har dere lenge igjen???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140723738-5-uker-og-6-dager-igjen-til-termin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

8 uker igjen her!

Nu e det nedtelling.....samtidig som jeg prøver å nyte tiden der jeg kun er tobarnsmor.....for tilværelsen med 3 barn i hus under 5 år blir sikkert ganske travel!

Lykke til alle sammen!

6 uker og 1 dag igjen her ca :P Er virkelig kjennt med fenomenet halsbrann om nettene jeg også :P Så jeg har et glass melk, og en pakke lovehearts på nattbordet hver kveld :P

Uff jeg er nervøøøs! Føler han kommer til å komme før tiden også jeg, men håper jeg tar feil:P er ikke klar ennå xD

Jeg har igjen 57 dager nå:-) Jeg forbereder meg på å gå over, siden søstra mi gjorde det med begge sine. Har masse tanker i hodet nå. Hvem vil den lille prinsen ligne på, er han lys eller mørk, stor og lang, og ikke minst hvordan fødselen vil gå, er mest spent på det.

6 uker og 5 dager og begynner å føle meg crap.. er jo litt vel tidlig.. Er jo ikke høygravid en gang for svingende.. jaja, har jo hatt det relativt bra til nå. Veldig glad for at jeg ble 50% sykemledt fredag, en stor lettelse.. Akkurat nå om dagen vil jeg helst bare ligge i senga.. Er kvalm, halsbrann, vondt i rygg og mage.. Nok sutring, håper tiden går ganske fort.

Annonse

8 uker og 2 dager igjen. Har vært velsignet med god form gjennom hele svangerskapet, så straffen kommer sikkert i form av en fødsel from hell... ;-) Men det er jo leeenge til... (ehh, eller er det nå det?) Går nok bra det også, er jo så mange som har klart det før oss. Lykke til med siste innspurt, jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...