Gå til innhold

Kan kaffesmaken forandres hvis man er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drakk ikke kaffe forrige gang jeg var gravid (hadde ikke begynt med det), så jeg vet ikke hvordan det smakte da. Lagde meg nettopp en kopp kaffe og den smaker rart! Spesielt ettersmaken... litt metallisk kanskje.... Oi... nå begynner jeg nesten å lure her. Tror ikke jeg er gravid, for IKM er tirs eller tors, tror jeg og vi begynte jo ikke å pröve ordentlig för forrige helg (da må jeg vel ha hatt EL allerede). Men dette var rart!

Kaffeposen var nyåpna, og den samme som jeg pleier å ha-ikke noe galt med vannet heller... hmmm... Vet at jeg ikke innbiller meg det. Men jeg blir sikkert mer bevisst på div symptomer nå da.

Noen hört om at kaffen kan smake ennerledes ved graviditet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarte plutselig ikke smaken på kaffe i det heletatt da jeg var gravid. Var noe av det første jeg merket til graviditeten. Kaffe smakte rett og slett pyton.

Skrevet

Ja, begynte faktisk seriöst å lure nå, altså... Hvordan smakte kaffen da?

Vet ikke om jeg kan beskrive det som metallisk eller iallefall beskt...

Skrevet

Er jo helt vanlig d.. ;)

Med meg var d sjokolade; er total sjokoholiker, men klarte verken lukt eller smak av sjokolade... *sukk*

Men d gikk over :(( hehehe..

Skrevet

Husker egentlig ikke hvordan kaffen smakte.. Husker bare at den smakte grusomt vondt eller kanskje beskt ja... Måtte nesten spytte den ut.

Skrevet

Jada det kan det. Husker da jeg var gravid i begynnelsen av året, før vi mistet, at kaffe og te pluss alt jeg spiste smakte METALL. Jeg fikk helt spy på hamburgere som en kjøper i butikken. Har prøvd det i ettertid og fortsatt har jeg spy på det.

Normalt søte ting blir også mere søte.. uff.. hehehe.

Skrevet

Ok. Mye rart man kan oppleve ;)

Æsj-i dag smaker den ganske normalt igjen! hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...