Gå til innhold

MA 14.Aug 09 og hva er det med kroppen?

Felis

Anbefalte innlegg

Jeg fikk vite at jeg hadde en MA da jeg var 11 uker og 4 dager.

Lille hadde dødd tidlig.

Jeg fikk noe jeg tror var mensen ca 2 uker etterpå og den varte i nesten en uke.

Nå skal jeg ha el,og føler jeg har det.

I det siste er det blodtilblandet slim og av og til rent blod som kommer.

BITTELITT.

Hva kan det være?

Vi er prøvere igjen forresten,på nr to.

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på..

Har aldri hatt småblødninger før, men har opplevd det noen dager nå, spesielt etter samleie. Hadde MA i august, og fikk mensen ca 4 uker etter. Tror jeg har eggløsning i disse dager, så jeg skjønner ingenting. Hva kan det være..?

Da har vi det ganske likt ser jeg...

Fikk også mensen etter ca 4 uker.

Jeg tror også jeg har eggløsning i disse dager.

Det kommer brunt slim? på papiret daglig.

Kan være opphold noen få dager,så kommer det igjen.

Jeg begynner jo å lure,om alt er kommet ut eller ikke da...!

Hei dere! Så leit at dere mistet! Jeg mistet selv 10+2 i januar, hadde utskrapning. Jeg har hatt mye tull med syklusen siden. Syklusen har blitt kortere og det har vært perioder med småblødninger. Jeg ba om etterkontroll for å sjekke at alt var ute og fikk bekreftet det på ny UL 2 mnd etter utskrapning. Blødningene dere har er helt sikkert normalt, men blir dere stresset av det ville jeg tatt en sjekk. Lykke lykke til med videre prøving, håper dere er heldige og blir raskt gravide igjen! Stor klem J

Jeg har også merket at jeg har litt brunlig slim nå, og føler EL skal komme hver dag. Men har ikke fått positiv EL-test enda, så begynner å lure på hva som skjer..pleier ikke å ha EL så tidlig heller, er bare på dag 13.

Så kan jo være det er vanlig at det kommer litt rester før man har EL, for jeg hadde det 14 dager etter utskrapningen også. Så fikk jeg mensen 14 dager etter der igjen. Mener også å ha lest at man kan spotte litt rundt EL etter å ha mistet..

Har forresten mer slim nå, enn jeg har hatt tidligere..håper det er ett godt tegn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...