Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Er avhengig av den jeg. Er ung alenemor, som går voksenopplæring for å ta studiekompetansen. Har sønn i barnehage på kveldstid, når jeg er på skole. Men mottar fortsatt kontantstøtte, da bhg på kveldstid ikke blir regnet som barnehageplass. Det er dyrt å ha han i bhg på kveldstid. Så kontantstøtten kommer veeeeldig godt med i mitt tilfellet!!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Sånn er det bare. Noen trenger den, mens andre er likegyldige. Tviler ikke på at det er noen som er avhengig, men man kan ikke planlegge barn og forvente så mye ekstra støtte til barna er 18. Norge er vel et av de landene der barn og småbarnsforeldre har det best, og jeg synes det er merkelig at mange klager så mye som de gjør. Ta deg en helg på nattevakt så har du tjent inn samme summen.
mer enn bare mor Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 er i mot KS som ordning slik den er i dag.. I ditt tilfelle skulle jeg gjerne sett at det var en stønad som var feks tilsvarende KS. Men hvilke stønader får du om jeg tør spørre? Er ikke så inne på hva en får som alenemor, men regner med du får noe støtte av lånekassen blant annet? Spør rett og slett bare for å sette meg litt inn i ting
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Det svaret var en tanke arrogant. Skal barna bare være hjemme alene da,når vi alenemødre tar ei helg på nattevakt? Det er faktisk ikke alle som har familie og venner i nærheten til å passe på barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå