Gå til innhold

Tjorven - nr. 3

mollymamma

Anbefalte innlegg

Gratulerer som trebarnsmamma Tjorven! Har ikke sett deg her på noen dager, så tenkte kanskje at den bitte lille hadde kommet! Så lita da, men helt sikkert klar for å møte familien sin :))

Fortsatt ingen tegn her. Har gjort masse husarbeid i dag for kanskje å påskynde prosessen litt - men har bare blitt sliten og kvalm... 9 dager igjen - skulle ønske frøkna var like utålmodig som mamman sin.

Kos dere masse :))

Fortsetter under...

Gratulerer til deg også Tjorven! Vi er heldige hva?

Men mollymamma du må glede deg altså! Selve fødselsøyblikket er jo bare magisk og helt ubegripelig. Vondt ja og du tror ikke du skal klare det, men gjett hva? Du klarer det og kommer til å føle deg som verdensmester etterpå.

Ønsker deg lykke til!

Annonse

tuuusen takk hillbillie !! synes heller ikke det er sååå lenge siden jeg var der inne!Dette svangerskapet gikk fort...selv om mensen aldri kom og ikke stemte med termin datoen ; ) håper virkelig du snart får positiv test og sitter med stoooor mage!!!

masse lykke til videre i prøvingen!!

klemmer

Gratulerer så mye Tjorven!!!

Så herlig at du har fått prinsessen din - så superheldig du er :-)

Kos deg masse fremover med det lille vidunderet ditt!!!

Stor klem fra en gammel skrivekompis som fortsatt ikke har gitt opp håpet, men går for ivf....venter bare på tanta, så begynner jeg med hormonsrøyter :-) :-)

tuusen takk til deg og ønsker attpåklatt!! Så koselig å "se" dere igjen, men så kjedelig at ting tar så lang tid!!!!Håper virkelig de hormonsprøytene gjør susen nå!!!

Jeg føler meg som verdens heldigste akkurat nå!! 3 nydelige barn og en utrolig snill mann. kan det bli bedre?

Litt nattevåk blir det, men da sover vi bare litt på dagtid : )

Masse lykke til i prøvingen : )

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...