Gå til innhold

et lite hjertesukk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor gjør du dette mot meg? Du gir meg barn når det ikke er ønskelig. Du gjør meg gravid, men ikke helt… du piner meg gjennom venner som får barn. Åååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh jeg er så lei meg. Har du ikke straffet meg nok nå?!? Jeg har snart lidd i 1 helt år. Hva vil du jeg skal gjøre? Jeg klarer ikke mer… kjære du som kunne vært i min mage…hvor er du?

hvorfor? Hvorfor HVORFOR? Det stikker i meg når jeg hører noen er blitt gravide… det gjør vondt i heeele meg. Kan du ikke snart hjelpe meg også da! Jeg gjør alt for dette barnet jeg ikke får!

Jeg skulle vært 32 uker på vei… hjelp meg!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, du har det virkelig tøft du.. skjønner godt frustrasjonene dine.. kanskje du hadde hatt godt av å snakke med noen om det.. noen som kan hjelpe deg å sortere og arkivere ting, hvis du skjønner..

Ønsker du får en ny spire som blir tiden ut.

Lykke til :)

Skrevet

Forstår du er frustrert, men du kommer ingen vei av å bli bitter! Kroppen din veit best og vi har ingen mulighet til å forandre det som skjer. Man må bare godta det! Jeg kunne også tenkt at jeg skulle vært 40 uker snart, men slikt tar livet av en. Jeg har ikke tenkt å bli ei bitter dame. Jeg har heller ikke tenkt å gå rundt så føle meg som et offer! Jeg kunne også vært 7 uker nå, men det er jeg ikke. Men det er ikke slik at jeg ikke får barn til slutt!

Du må slutte å grave deg selv ned i gjørma, rett deg opp og tenk fremover ikke bakover i tid og alt som kunne ha vært. Gled deg heller til du har en frisk liten en i armene, fordi den dagen kommer!

Se fremover! hold motet oppe, du skal bli mor til slutt! Og det skal jeg også!

Stor klem og lykkeønskninger fra meg!

Skrevet

Sender deg en liten trøsteklem....enkelte dager er vel verre enn andre..

Håper morgendagen byr på noe å glede seg over :) Og at tanten holder seg laaaaangt unna deg på maaange gode og gledelige måneder!!

Skrevet

takk for svar jenter... dette er skrevet i et øyeklikksfrustrasjon! ting har endelig gått opp for meg, og jeg har utsatt denne sorgreaksjonen lenge nok nå... men... skjønner alle svarene deres :) Til deg arie, så må jeg bare si at jeg r nok ikke så veldig bitter, heller veeeldig lei meg for tiden.. men sånn kan det gå når jeg har skjøvet det under et teppe i mange mndr...

takk for støtten, håper virkelig det blir vår tur snart!!

og ja.. denne dagen er nok en av de som er verre enn andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...