tre håpefulle Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Jenta mi er nå fire mnd, så jeg tok å kjøpte inn Hipp som er beregnet fra fire mnd og oppover.. Tenkte kanskje der er mer næring pr mengde, å hun er så småspist at vi skal utredes for å finne ut om det er noen grunn for det.. (spiser 400-450ml pr dag) Men så så jeg på pakken at der er mindre kalorier pr mengde.. Så da er det kanskje lurest å fortsette med 1 en stund til?? der stod at nummer 2 var der lettfordøyelig stivelse som gjør en mer mett.. men jeg vil heller ha min jente mer sulten, slik at hun spiser mer.. Så da kan jeg bare fortsette med Hipp 1, da kanskje?? Eller er det ikke så store forskjellen.. Erfaringer?
tre håpefulle Skrevet 26. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 26. september 2009 Jeg gav netopp en flaske med Hipp 2.. Å jeg ble forundret over at den var mye tykkere i konsistens.. Tidligere har det rent ut av flasken når jeg skal kjenne tempraturen på underarmen, nå ville ikke en dråpe komme ut.. Bruker Avent flaske level 3 smokk. Jeg tømte ut ene flasken og trodde jeg hadde blandet feil, men det ble like "tykt" neste gang.. Men jenta mi likte bedre at den var tykkere, og hun koset seg mer med flasken da det ikke kom så raskt gjennom hullene.. Skal den være så mye tykkere?? Jeg brukte NAN til forige mann, så har ikke erfaring med Hipp fra før.. Men takk for at jeg bruker hipp, gulpingen lukter jo ikke nå, det gjor det med forige man.. Nan gulp lukter forferdelig..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Første HIPP 2 Eco jeg kjøpte etter den kom var kjempe tykk og vanskelig å riste ut. Så tok jeg en pause og brukte kun Hipp 1 Eco en stund. Når jeg da kjøpte Hipp 2 igjen så synes jeg ikke den har den samme tjukke konsistensen. Tror de fikk mye klager, så innbiller meg at de gjorde noe med det. Nå er det ikke noe problem å bruke Hipp 2. Tar også litt mer vann for sikkerhetsskyld da.
blomstre Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Sakset fra flaskeposten: ECO1 fra HIPP er for de aller minste barna, fra de er nyfødte. Den kan brukes så lenge man trenger MME. ECO2 er fra barn fra fire månedersalder og inneholder mer stivelse. Man trenger ikke bytte ut ECO1 med ECO2 ved 4-måneders alder. Begge to inneholder alle de nødvendige næringsstoffene. Forskjellen er at ECO2 metter mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå