Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Mine står det ikke noe bra til med .:)Mangler 4 tenner og har en del hull Men har ikke råd til og få fikset det for det er så dyrt ,kommer på mellom 50 og 100 tusen og det har jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Står bare bra til med tennene mine. Kan ikke forstå at folk venter så lenge med å gå til tannlegen. Mye billigere å gå en gang pr år, så du har nok bare deg selv å skylde på. Folk som mangler tenner er bare utrolig stygt å se på!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Jeg var nettopp på 20-års jubileum for ungdomsskolen, altså er vi rundt 36 år. Der var det minst to damer som manglet 2 tenner hver. Begge manglet den første lille jekselen. Så når de snakket og smilte så viste det veldig godt. Jeg skjønner ikke hvordan folk på 36 år kan mangle tenner allerede......
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Jeg har boret en gang - og det var da jeg var 18. Nå er jeg 33, og har ikke vært hos tannlegen på 12 år - så mistenker jeg har litt tannstein og karies, men får ta det i løpet av neste år - blir sikkert ikke billig, selv om jeg har vært velsignet med sterke tenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå