Sommerfugl1979 Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Jeg trenger så desperat svar på noen viktige ting i livet mitt, hvilke valg jeg bør ta i forhold til en del ting Er det noen her som kan hjelpe meg her inne? Når er neste spåchat?
Gjest Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 send meg en pm, med f.dato + evt spm.- så kan jeg se hva jeg får opp, men lover ikke at jeg svarer deg med en gang!
Gjest Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 hei... får ikke sendt deg pm, så legger det derfor ut her.... hei beklager at jeg ikke har hatt tid før nå... jeg legger noen englekort på deg, så ser vi hva vi får ut av det.... Ditt liv har vært støyfullt i det siste og du trenger å søke ly på et sted med naturlig ro... mediterer du? - det kan hjelpe deg til å finne svarene du søker englene oppfordrer deg til å fortsette på din utdannelse... ? Har du uferdiggjorte studier? hvis du ikke har uferdige studier, vil jeg nok tolke dette til at du bør beholde den butikken du har nå. Englene forsikrer også at du vil få midler underveis til denne utdannelsen... /butikkensoverlevelse... Når jeg spurte om graviditet fikk jeg disse svarene: Nåtid: du har hatt det travelt med å ivareta andres behov, men nå er det tid for å stoppe opp og ta vare på deg selv.Du har fortjent å gi deg selv litt hvilerom i hverdagen. ta vare på deg selv! umiddelbar fremtid får jeg opp at du er veldig glad i barn, og har tallent til å hjelpe, undervise eller ta vare på små barn...Engelen rosetta er med deg blandt disse barna, og hun vil bare at du skal gi henne et hint, så kan hun øke antall liv du berører. engelen fiona kommer også frem. Hun sier hun er glad du har bedt om englenes hjelp! vær åpen for denne hjelpen. Noen ganger ser jeg deg streve med situasjioner som jeg lett kunne hjelpet deg med om du hadde tillatt det. Hun venter kun på et tegn fra deg, en bønn eller en tanke om hjelp. Tidligere har du kanskje ikke følt at du har fortjent hjelp, og derfor har du heller ikke fått noen... håper dette ga deg noen svar.. i forhold til graviditet tror jeg ikke det vil hende helt med det første, men tenk at du fortjener et barn, og ikke motarbeid eller prøv å fremskynde prosessen. Kan tenke meg du blir gravid igjen i løpet av 2010, faktisk tidlig på året tror jeg... varme klemmer sender jeg til deg. Det ser ut som du trenger en fysisk og mental pause fra hverdagslivets stress og tanker.. reis bort i en liten helg, eller ta deg en fridag, og vær bare deg selv... det føles ut som om du har behov for litt hvile... klem
snelladella Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 kjære adine! kunne du være så snill å ta en titt på meg? hadde vært supersnilt av det, og jeg hadde blitt såå gla!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå