♥min♥lille♥prinsesse♥ Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Jeg holder på å strikke sokker, men sliter så med å plukke opp masker... Hvordan gjør jeg det for å få det fint? Har gjort det før, men har visst glemt det..
Clementine Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Mener du masker du har mister, eller hva? Eller skal du legge opp flere masker? I så fall tar du et kast, som er å legge tråden en gang rundt pinnen i høyre hånd, fra nedenav, bak tråden og opp liksom. Når du kommer til denne maska igjen på neste pinne, strikker du den vrengt eller på innsiden. Du ser hvordan når du kommer dit.
mamman til to gutter Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Det er lenge siden jeg strikket sokker, men jeg tror at hvis du "vrir" dem første gang du strikker dem, så blir det bra.
♥min♥lille♥prinsesse♥ Skrevet 26. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2009 Nei, jeg mener å plukke opp masker på hver side av hælen...Hvis du skjønner... Det står i oppskriften: "strikk glattstrikk over hælmsk. x cm., deretter strikkes hælfelling. Plukk opp x ant masker på hver side av hælen." Forstår du hva jeg mener?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå