Gå til innhold

ok, hjelp meg litt her nå jenter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ringt til barnas hus og holdt av en Britax Two Way Elite bilstol.

Er det noen som har erfaringer eller meninger om å sette denne bakovervendt i en varebil?

Må jo i tilfelle lene den inntil dashbordet (etter å ha koblet ut airbagen).

Men da tenker jeg på om man får brukt sidespeilet?

Må man da ha fremovervendt stoli en varebil????

Hjelp meg...

Evt om noen har noe annet tips til stol som er kombi (frem og bakovervendt) til rundt 2000 kr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri turt å stolt på at mekanismen på bilen virker og at airbagen faktisk ER koblet ut. Mekanisme kan man ofte ikke stole på, synes jeg. Og dette er livet til barnet vi snakker om. MEN det er meg da.

Skrevet

man kan heller aldri stole på at noen andre i trafikken ikke skal kjøre på oss, men vi kjører jo bil for det...

Jeg spurte om tips eller erfaringer.

Er det bare kranglefanter her inne idag eller?

Skrevet

Tja, vi har bakovervendt sete foran i vår bil - man får ikke brukt speilene! Man får dårligere sikt til siden - men det er vår eneste måte å komme på butikken og noen plass i det heletatt egentlig.. Så.. Vel. Men jeg velger heller bakovervendt enn fremovervendt - man ser jo! Og man er mer oppmerksom når man ser litt mindre - i allefall har vi blitt det. Tar ikke sjanser for å komme ut på veien for å si det sånn ;)

Men det skal sies at vi gleder oss til å kjøpe ny bil (bare vi får penger for den vi har solgt - godt det til nå bare har gått 7 (!!!!!) uker!)!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...