Let's hear it for the boys! Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 ...som var mye yngre enn deg og fungerte nesten mer som en nevø. Hadde du da kunne kalt sønnen din for Gabriel? Jeg elsker navnet, men det føles rart å skulle ha to stk Gabriel i så nær familie. Eller er jeg helt rar nå?
petite fleur Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Jeg har utelukket flere navn da gutten vår ble født pga nær familie/ venner. Men det er meg da :-) Er vel ikke noe fasit på det.
Brillefint - Jadda! Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Nei du er ikke rar. Synes personlig det blir feil å kalle noen det samme som en i familien heter.
Let's hear it for the boys! Skrevet 26. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2009 OK, men hva med Gabriel som mellomnavn? Er usikker på det og...
Brillefint - Jadda! Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 Det synes jeg er helt greit. Har selv mellomnavnet til to nære slektninger. Mellomnavn bruker man jo bare når man velger det. Er du kjempeglad i navnet ville jeg gått for det, men da under forutsetning at ikke navnet brukes i det daglige:)
Pirkeanonym Skrevet 26. september 2009 #6 Skrevet 26. september 2009 Generelt ville jeg ikke ha hatt noe problem med å kalle ungen min det samme som fettern min, men siden du har så nært bånd til ham så blir det litt annerledes. Hvorfor ikke snakke med din tante og med Gabriel selv og høre hva de tenker om det?
Popsipus Skrevet 26. september 2009 #7 Skrevet 26. september 2009 Jeg hadde bestemt meg da jeg var liten for at dersom jeg skulle få en sønn, så skulle han hete Gabriel. Det fineste guttenavnet som finnes! Men så hadde det seg slik at mannen min har en 6 år gammel fetter som heter Gabriel, og dette navnet ble da uaktuelt for oss å bruke. Snufs :-( Det finnes jo t.o.m. far og sønn som deler navn, men for oss ble det rart med to stk. Gabriel i familen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå