vib83 Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Tenker å sy en hjemmelaget nattpose med seler, men hvordan er selene festet? Noen som har kjøpt og har lyst til å forklare?=) Sitter de festet i livet, på skuldrene.....? Holder det hvis jeg syr på to strikker/tråder på hver side og fester rundt madrassen?
Itsrejk Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Flink du er som syr selv! Jeg ville tatt meg en tur på en butikk og sett på en original baby safe, og notert mål osv. Godt mulig du kan finne mønster og mål på nettet også. Viktig at båndene blir riktig, for det har vært tragiske ulykker med baby safer tidligere. Men om du finner riktige mål så er det jo supert å ha en pose som er hjemmelaget. Her brukes sovepose uten bånd (Gro bag), og det funker heldigvis fint.
vib83 Skrevet 26. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2009 Tenkte å enten kjøpe en uten seler (fordi de er billigere) eller lage selv=) Håper nemlig at han slipper å bruke selen og kjøper evnt da en uten slik at jeg heller kan sy på seler selv. Har sett på noen patenter...=)
Itsrejk Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Aha. Ja, her funker det fremdeles veldig bra med pose uten seler, kombinert med "rede", nå som småtten er åtte og en halv mnd. Snur seg av og til over på siden, men aldri over på magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå