Gå til innhold

nå orker jeg ikke mer... hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fredag 4 september fikk jeg mensen en uke for sent. så den skal komme igjen neste helg eller den der etter. neste om syklusen stabiliserer seg og går tilbake til fire uker.

men nå har jeg masse brunt slim på papiret. merker ikke noe smerter eller noe.?

hva tror dere dette kan være??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.... Er det mensen som kommer altfor tidlig? Kanskje du har en veldig uregelmessig syklus?

Men blödde du normalt under forrige mens? Hvis du bare småblödde, kan du jo være gravid. Jeg spottet mye forrige gang jeg var gravid-sånn brunlig...

Skrevet

jeg blødde som aldri før under sist mens..

nå resten av dagen er det mye mye mindre. fortsatt brunt med så vidt litt rødt i slimet. trenger foreløpig ikke truseinnlegg.

Skrevet

Ikke godt å si, da.... Ikke alltid lett å bli klok på den kroppen vår...

Skrevet

Jeg har det akkurat likt! Fikk siste mens 4. september, for første gang etter at jeg sluttet på pillen. Hadde noe jeg antok var EL-slim på tirsdag, og på torsdag begynte jeg å merke brunt slim. Det har ikke gitt seg, så har det fortsatt. Et par røde dråper blod kunne jeg også merke i dag. Aner ikke hvorfor dette skjer! Antar det bare skjer uten grunn, men forrige syklus var jo så fin så derfor lurer jeg litt..

Skrevet

Hvordan går det med deg, har du fortsatt denne utfloden? Jeg har hatt brun utflod i 6 dager nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...