Gå til innhold

hei, jeg er ny her

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisannn..... fikk positiv test i dag .... trur jeg er i uke 4+6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen!

Gratulerer så mye!! Første gang?

Jeg er 4-5 uker jeg og! ;)

Skrevet

grattis til dere begge to.. selv er jeg etter egne beregninger (psitiv eltest 11. sept) 4+1 i dag.. er dere bekymret? det er jeg, men det er fordi jeg har mistet 3 ganger før.. hvordan er formen?

Skrevet

Gratulere til dere alle :-)

Jeg er også ny her. Fikk positiv test for 3 dager siden :-)

Formen her er bra ,men lite energi og sliten...

Har dere noen små fra før? Har en liten gutt på 2 år.

Skrevet

dette blir nok den tredje for meg....er egentli i storform, kjenner ingenting, bortsett fra litt strekking nederst i magen....av og til :)

Skrevet

har en datter som snart blir 3 år. Har egentlig ikke noe symptomer jeg.. ikke noe mer sliten enn vanlig eller noe.. hadde stikkinger og murringer i massevis uken før ikm, men nå er det borte.. hadde sammentrekninger i natt.. blir bekymret..

Skrevet

når har dere termin da? ca...... Har dere fortalt det til noen?

Skrevet

Har termin rundt 10. juni... Klarte ikke holde det for bestevenninna mi som også er gravid :-) Åsså har vi fortalt det til mine foreldre... Syns det er greit at noen viter det ifall det ikke går bra, og man trenger litt støtte..

Skrevet

Jeg ble gravid på første forsøk etter vi sluttet med prevensjon,så litt usikker ang termin. Men er ganske sikker på at jeg hadde EL ca 7.sept, og tok en CB-test med ukeindikator som viste 2-3 igår.

Formen er kjempefin, og det bekymrer meg jo veldig. Eneste symptomene jeg hadde var en del murring og sm i livmoren,lyskene og korsryggen. Og tisset mye+sulten. Jeg hadde og spotting i 7 dager før jeg testet positivt...noen av dere hatt det??

Men nå har jeg nesten ikke murringer heller,så føler meg ikke akkurat gravid. Sku så gjerne ha merka det på kroppen...da er det kanskje lettere og merke når noe er galt og! Så skjønner godt at dere er bekymret ja!! Men gratulerer til alle sammen!! Virker som vi er ganke likt på vei da! ;)

Skrevet

har termin 1. juni jeg..... Så det blir nok populært.... jenta mi er fødd 8. juni, så da blir hun 7 år!! så d kan bli en fin bursdagsgave :)

Har ikke fortalt det til noen enda.... tenkte vi skulle vere litt hemlighetsfull en stund fremmover.... viss formen holder seg da....

Skrevet

vi og, slutta med ppiller i midten av aug. tisser mye enda jeg.... heheh hadde spotting jeg å 7 dager før positiv ...

Skrevet

regnet ut termin selv etter positiv eltest 11. september, så da er foreløpig temin 6. juni. Jeg bruker teminkalkulatoren på babyverden.no

BabyMaby: Hadde selv masse murringer og stikkinger og ømhet i livmorområdet i uken før IKM, men nå er det ingenting. Føler meg ikke gravid, er ikke trøttere enn vanlig, tisser ikke oftere, ikke ømme pupper, ikke økt utflod etc.

Hvor gamle er vi, og hvor bor vi da?

Jeg er blir 29 år i desember, og bor på Romerike i Akershus.

Skrevet

Godt og høre at det er flere som har det likt som meg! =) Dette er første gang jeg er gravid og,så blir bekymra av alt føler jeg!

Vi har ikke fortalt det til noen enda,tenkte og vente litt...men spørs vel hvor lenge man klarer og holde seg. Ihvertfall for foreldrene våre! Gleder meg sånn til og fortelle dem det! Når forteller dere? hva syns dere om den 12 ukers "regelen"?

Jeg er 23 og er fra Østfold, og ingen barn fra før!

Skrevet

synst dere skal fine det ut sjøl, alt etter som du er i god/dårlig form synst nå e.....skal prøve å vente lengst mulig, men husker det at jeg vart fort kul på magen sist, så......

Skrevet

ja,hvis det begynner og synes så må man vel nesten si det.. ;)

Får ta det litt som det kommer!

Har noen av dere tenkt og ta en tidlig UL?? Har litt lyst til det..for vanlig UL er vel ikke før i uke 18 eller noe?

Skrevet

Hei, og gratulerer! Jeg er også ny her, tror jeg er ca 6+4. Termin regnet ut å være 26/5.

Jeg føler meg egentlig fin, men er sliten og trøtt. Også har jeg murringer/strekninger i nederste del av magen. Og ØMME (!) pupper.

Blir min første, og er veldig spent. Håper bare jeg slipper å miste. Krysser fingrene for at det går bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...