Gå til innhold

Flere som er så lei av å vente at de prøver kjerringråd?

Anbefalte innlegg

Jeg har spist kanel, Sushi med masse wasabi, hotte Kyllingviner og driver nå med hoppetau-intervall trening... Får ikke sove allikevel, så nå må jeg finne på annet...

Møtte ei i FrognerParken i går som hadde født for en ukes siden oh hun så veldig sprek ut!

Tipset hun fikk av svigermoren dagen etter termin var å hoppe som om man hoppet hoppetaau :)

Og det funket for henne: 30 min hopping- vannet gikk 1 time etter og så kom riene, og tulla var ute 3 timer etter det...8-9 cm ved ankomst sykehuset!!!! Snakk om effektivitet!!!!

Jeg klarer ikke 30 min, så jeg tar 100(pause)+100(pause)+100(pause)+ osv.. Jeg blir anpusten, mn ellers går det helt fint :) Vil også nevne at dette ikke er for dem med hofte/ bekken plager :)

Stå på jenter, ikke lenge igjen enten du velger å styre med en masse greier som meg, eller koser deg med den siste tiden.....

Ha en fatastisk dag!!

Fortsetter under...

Jeg tar en litt annen approach, og satser på at psyken hjelper meg i gang:

- antar med stooor sannsynlighet at jeg vil føde tidligere enn termin, og forbereder meg deretter. I dag pakker jeg bagen og gjør meg helt klar til å dra på sykehuset ;))

Føler at hvis jeg kjører på med kjerringråd nå, så sier jeg egentlig til kroppen min at den ikke er klar og at jeg derfor må hjelpe den i gang. Men jeg ER jo klar, bagen er pakket og alt.. Så bring it on!

Forstå det den som kan, en blir litt tussete mot slutten! :o)

nei, kan ikke si jeg gjør det. 14 dager til termin og har ikke rukket å bli lei enda;) men jeg vil likevel ikke gå over termin.

Drikke bringebærblad-te, men har egentlig ingenting å si for når fødselen starter ;)

Jeg har flere ting jeg helst skulle gjort før den ungen er ute, så får vi se om jeg blir lei når jeg ikke har mer å gjøre :P

Jeg er helt klart der. Startet dagen med risengrynsgrøt med masse kanel, og kaffe.

Fortsatte meg lang tur rundt bogstadvannet, så rett på barnas maraton, med datteren min. Middag ble sterk pizza med chilli olje. Leste et sted at bio glandin som man får kjøpt på helsekost inneholder det samme som man får i seg når man har sex, så har kjøpt, og tatt det også. Nå er jeg SLITEN. Men, om intet skjer så begynner jeg å hoppe tau kl 21:00. Min nærmeste nabo har trua på at jeg skal føde idag og at vannet går kl 23:00. Noen som er kiin på fødedate på riksen idag?? haha

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Så klar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...