Gå til innhold

Ikke noen god start på forsøket:(

Anbefalte innlegg

I dag var jeg på første UL etter sprøytestart og det var ikke så veldig oppløftende. Vi så kun 2 folikler. Bare ett usselt egg mer enn i en vanlig syklus!! Og tatt i betraktning den hestedosen med hormoner jeg går på, er det vel ting som tyder på at jeg ikke er noen stor eggprodusent. Vet jo at man bare trenger et gullegg, men oddsene blir vel mye dårligere når man har så få egg i utgangspunktet. Så i kveld er jeg litt deppa og har en dårlig følelse i forhold til forsøket. Noen som har opplevd å få så få folikler eller har jeg "bunnrekorden"? Lurer på om det i det hele tatt er noen reell sjanse når eggproduksjonen er så lav?

Fortsetter under...

Skjønner godt at dette ikke var noen god beskjed å få. Husker ikke helt antall follikler på første UL etter sprøytestart, men mener at det var tre da, og at det kom flere etter hvert. Jeg hadde vel to UL i løpet av sprøytetakingsperioden. På den siste var det flere, merket meg ikke antallet helt. Det kan jo hende flere modnes til din neste UL, uten at jeg er noen ekspert på det. Krysser fingrene for deg. Som du og Månestråle75 sier; det er den ene gullegget vi trenger:-) Lykke til!

Takk for oppmuntringene! Men mine bange anelser for dette forsøket viste seg dessverre å være riktige. På UL i dag hadde det ikke kommet flere folikler og de to jeg hadde var blitt mindre. Så dette forsøket er nå avbrutt. Og jeg som virkelig hadde innstilt meg på tur til Danmark i løpet av få dager..Det var en hardt slag gitt:(

Så mange sprøyter og ingen egg....snufs.

Men CFC mente i hvert fall at dette var noe som kunne skje med noen sykluser innimellom så det var bare å prøve igjen så snart mensen dukker opp. Jeg får satse på det, men i og med at jeg går på så høy dose, blir det grusomt dyrt dette her. Men, men...penger kan man jo alltids skaffe seg på et vis, da er det verre med duggfriske egg:)

Annonse

Så kjedelig for deg!Føler med deg, og ønsker deg all mulig lykke til neste gang. selv har jeg måttet stå over en inseminasjon fordi jeg ikke hadde noen follikler, og 1 IVf fordi jeg haddde cyste på ene siden. Da ga CFc meg beskjed om at sånt skjer i syklusen noen ganger. Utrolig kjedelig beskjed å få for oss som ikke har noen tid å miste!

Lykke til i neste syklus!

Jeg hadde bare ett egg som var modent, når jeg ble gravid.. men det var jo med inseminering... veit ikke helt om hva du evt skal.. men er som de andre sier her.. ett egg, kan være *det* egget:) masse lykke til..

Det var veldig trist å høre. Hold fast på det CFC sier om at det er gode og dårlige sykluser. Det er mange ledd som skal klaffe i denne prosessen. Mitt råd er å stå på og se fram til neste forsøk. Jeg krysser fingrene for deg, og ønsker deg masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...