Gå til innhold

Str. hos Gina Tricot - noen med peiling?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg skal bestille noen klær fra Gina Tricot, da vi bor milevis fra kule klesbutikker... Har aldri prøvd noe derfra, så jeg vet ikke hvordan str. der er.

Noen som vet??

Jeg er en helt normal snuppe og fra H&M bruker jeg 38, så jeg er nok er typisk M-jente...

Viker Gina Tricot veldig fra gjennomsnittet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de er veeeeeldig små i str. På H&M er jeg 38 i kjoler, men på Gina må jeg opp i XL!

Skrevet

Ja jeg synes også de har små størrelser der. Jeg bruker normalt 38 men der bruker jeg fint 40 og vel så det..

Skrevet

Jeg har kjøpt en del tights på gina, og jeg er typisk M jente. Jeg har opplevd at M blir for stort og S blir for lite. Når det kommer til topper er M nett passe eller litt for lite.

Skrevet

Ja, da var det jo inderlig godt at jeg sjekket dette ut!!

Skal bla bestille tights, og jeg burde vel strengt tatt velge 40-42 da...

Skrevet

jeg handler masse på gina og synes ofte str der er store jeg da men, bruker som regel L i bukser og på gina passer jeg mange i M spesielt i tights da må jeg ha M. tror det varierer veldig på klærne der.

men man får vel sendt tilbake om tøyet ikke passer:)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg synes absolutt ikke de er små i str, så ville ikke kjøpt store str om du er medium. Jeg tror du skal gå for M. Noen klær kunne du sikker hatt i S, men det er jo umulig å si hva.

Skrevet

Sett ifht dame-kjeder(lindex, kappahl osv...) er de helt normale men ifht Bik bok, vero moda, JC osv er de litt store.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...