Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Koser meg med litt rød vin ikveld, men uten selskap:) Godt å ha dib da, flere her som drikker vin ikveld? synes det virker sånn utifra de fleste innleggene jeg leser her nå :-p
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 hehe.. jeg drikker noen øl, jeg da:) Blir litt mer vågal når en smaker noen dråper, ja. Jeg er også alene i kveld, men det er helg og ungene er borte:)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 samme her, alene med en flaske rød vin, da blir man vågal:) Skjønner ikke at det er så utrolig dårlig med film ikveld på tv:(
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Alene hjemme også sitter dere på dib????? Jøsses.. (nei, jeg er ikke alene hjemme og har nettopp tatt turen innom,, og nå har jeg blitt oppdatert så da logger jeg ut....) God kveld damer...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Jeg skulle gjerne hatt et par glass hvitvin ikveld jeg, hehe Men får klare meg med colaen;)
stjertløvetann Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 Hjemmelaget pasta bolognese og noen glass rødvin her. Skål!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #8 Skrevet 25. september 2009 Hvorfor er det sånn at alle her drikker vin,og ikke øl?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #9 Skrevet 25. september 2009 Jeg liker ikke øl, så enkel er den saken;) Det ser helt vanvittig godt ut da, men jeg klarer bare ikke smaken, hehe Akkurat som med kaffe det. Det ser godt ut og det lukter godt, men bleh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå