Gå til innhold

Lave menn er bare så utrolig turn off

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fatter ikke at noen gidder å være sammen med menn under 185 cm. De er jo ikke menn!! Ekstremt lite mandig å være liten, og totalt usexy!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Far til mine barn er ca 195 cm, Men jammen har jeg ikke tent på de som er mellom 160 og 170 også;) Han som var lavest, var en av de jeg har hatt best sex med:) Utstyret i orden, og kunnskap om bruken av det. Pluss kjemien, da:)

Skrevet

Deg om det. Personlig synes jeg det er veldig usexy å være så overfladisk som du er, HI.

Skrevet

Smaken er som baken ;) Jeg liker berst å ha sex med ¨lave¨ menn som er høyere en meg, er 165 selv, så 170-180 er super! Blir det mye høyere en det så får jeg på en måte ikke til :P

Skrevet

Jeg tenner ikke på menn over 185.., så smaken er som baken. Synes det er mest nam når de er rundt 180 og litt kompakte.

Menn med lange halser og store adamsepler, lange rygger og ribbebein som synes godt, er usexy for meg.

Skrevet

Er selv 180, har vært sammen med menn fra 167-204 cm og selv om det er slutt med alle utenom èn ;-) så har de alle sammen tent meg og tilfredstilt meg i forskjellige stadier i livet. Hurra for at alle ikke er like!!

Skrevet

De kan veldig gjerne være over 185, men om de ikke har kjøtt på bena er de bare ekkel! Fysj, det værste jeg vet er lange, tynne stankelben!

(generelt tynne menn-også om de er under 185!)

Skrevet

Hvor høy er du?

Jeg tenner veldig på mannen min som er 170 cm og selv er jeg 165 cm.

Mannen sitter her og sier han har hat sex med en dame på 186 cm og syns det var "spessielt". og jeg syns det var bare rart å ha sex med menn som har vær mye høyere enn meg.

Skrevet

Javel, hvis man kun er ute etter utseende når man skal finne en å dele livet med, så hver så god.

Var sammen med en på 191, akkurat passe bygd++. Men akk for en tafatt fyr egentlig, og ikke særlig god i senga. Min nåværende samboer er 182 cm, og du verden han er sexy og deilig. Så det er ikke nødvendigvis slik at jo høyere, dess mer sexy. Har sett mange høye menn, som bare ser hengslete ut. Ikke noe sexy ved det.

Så akkurat som med alt annet, synes jeg utstråling og personlighet er viktigere enn høyden.

Nå er jeg selv ikke spesielt høy, så jeg må si at det er godt å slippe å få vondt i nakken hver gang jeg skal klemme eller kysse samboeren min.

Skrevet

Så utrolig teit å si... Heldigvis er ikke alle som deg!! Jeg er 1.60 høy, og en på 1.80 er jo kjempehøy!!! Jeg liker egentlig best de som er ca 1.70 jeg. Da kan vi gå arm i arm i stedet for arm i fot. Men jeg er ikke ekskluderende... Min mann er 1.90 og han er lang han!!

Skrevet

Jeg synes høye menn kan være fine å se på avstand, men ettersom jeg er så lav selv takler jeg ikke så bra å være sammen med altfor høye menn. Jeg hater å føle meg liten og forsvarsløs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...