Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Hvordan går det med dietten? Var det ketolyse? Gått ned mye? Lyst til å prøve, jeg også.
Monajenten Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Det var ketolyse ja, og jeg holdt ikke ut så lenge (typisk meg!) Men jeg gikk ned 4 kg på relativt kort tid, og merket forskjell på klærne. Men så stagnerte vekten, og jeg gikk ikke mer ned selv om jeg var i ketose. Da ga jeg opp. Man skal være minst 10-15 kg overvektig for å gå på denne kuren. Jeg var vel egentlig ikke det, og dermed hadde jeg ikke så mye fett å ta av kanskje. Nå vil jeg ned 8 kg til, men kroppen min er ikke enig. Lykke til hvis du går for det! Man spiser masse god mat på ketolyse, og går aldri sulten! :-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Jeg hadde bare 10 kg for mye og gikk ned disse på 1,5 mnd på ketolyse. Anbefales!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Da tror jeg at jeg går for det!!! Tusen takk for råd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå