Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Hvordan fortelle en venninne at typen ikke er invitert på festen.? Vi er 4 venninner som har vokst opp sammen, gått på skole sammen og vert gjennom mye. Men vi har som mange andre sklidd litt fra hverandre, nå har hun siste flytta inn med typen sin og det er kun jeg som er singel igjen. Hun skal nå ha innflyttningsfest og har invitert oss 3 andre på den, UTEN menn. Jeg har jo ingen mann så det er jo ingen å invitere, men hun ene forstår ikke at han ikke er invitert.!! Hvordan kan vi si dette på en fin måte uten å fornerme noen?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Er det en jentefest er det vel bare å si det???
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Er vel bare til å si det som det er?
millie+2klumper Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 De anfdre sin type er jo heller ikke invitert så hva er problemet? Et annet spørsmål er vel hvorfor er ikke typene invitert? Er det jente fest?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Går det ikke ann å ringe henne og fortelle at du gleder deg så mye til en jentekveld ! Bare kose dere uten menn, slippe å tenke på at du ikke har. Eller spørre om hun har noe forslag til makeupkurs eller lign som dere kan ha først
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 Typen til hun som skal ha festen skal jo være der med sine kompiser. Men vi hadde tenkt at gjengen vår skulle være uten typer, for vi har ikke vert på byn sammen på 3år! Problemet er at hun er så EKSTREMT avhengig av denne typen! Hun kan f,eks ikke la han være hjemme alene i deres felles leilighet for at vis skal se film, da må hun gå hjem for han kan ikke være alene. Synest dette er drøyt! Og jeg er midt i svangerskap og singel! Som er en del av grunnen til at hun som har festen ikke inviterte typene til de andre for jeg blir så følsom når alle står å koser også sitter jeg alene. Ikke har de soveplasser til typene heller. HI
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #7 Skrevet 25. september 2009 Herregud, la nå denne venninna di ha med seg typen, da vel.... Men si i fra at dere andre kommer uten. Det spiller da vel ingen rolle, men hun bør vite om at de anrdre venninnene kommer uten.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #8 Skrevet 25. september 2009 Det ligger nok litt i det at vi har et problem med han også da. Måten han er på. HI
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #9 Skrevet 25. september 2009 Hvor gamle er dere? Voksne folk klarer da vel å være sammen en kveld uten å lage drama av alt mulig. Hvis du ikke tåler at andre koser med kjæresten sin, får du holde deg hjemme. OMG.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #10 Skrevet 25. september 2009 Hvor gamle er dere egentlig?? Du bare sier at det er en jentefest, thats it. Så får enten typen bare godta det, eller så få venninna di bare være hjemme sammen med han.
anonyn Skrevet 25. september 2009 #11 Skrevet 25. september 2009 herregud! skal noen ha med typer/samboere og noen ikke? og er du så følsom at du ikke kan se par sammen var det vel ingen god ide å gå på en fest der NOEN får ha med partner. bare lurer, men hvor gamle er dere?
anonyn Skrevet 25. september 2009 #12 Skrevet 25. september 2009 å problem med han? du/dere skal ikke gifte dere med ham... han er typen til ei venninne og i de aller fleste vennejenger er det vanlig da og treffest av og til...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #13 Skrevet 25. september 2009 Det er kun hun som har festen som har typen der, han er der med sine venner. Det er ingen av oss venninner som har noen typer med! Det er litt forskjell.
Lea Laus Skrevet 25. september 2009 #14 Skrevet 25. september 2009 Dette syns jeg hørtes merkelig ut... Det skal være begge kjønn på festen , men venninen din skal ikke få ha med seg sin mann? Hvorfor? Klarer dere ikke snakke med veninnen deres om samboeren hennes er i samme rom?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #15 Skrevet 25. september 2009 Hun er ikke med oss når han er der. De har vert sammen i 5år og hun kan ikke gjøre noe uten han. Pga sjalusi, det hadde vert grett om det ikke var slikt. Og når hun i tillegg ikke har flere soveplasser, så synest jeg det er litt dumt å presse på han. HI
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #16 Skrevet 25. september 2009 Dette blir bare dummere og dummere. Si det rett ut slik som det er. Fins vel ingen skånsom måte å fortelle dette på.
Lea Laus Skrevet 25. september 2009 #17 Skrevet 25. september 2009 Hvis han er så sjalu som du sier, så kommer han vel ikke til å la henne dra på fest med andre mannfolk uten at han er med?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #18 Skrevet 25. september 2009 Har skummet gjennom denne tråden og dette blir bare teit. Med mindre det er en jentefest/guttefst er det normal folkeskikk å invitere begge. Alle bursdager, fester, bryllup osv blir man jo invitert som par. Jeg ville tatt som en selvfølge at jeg skulle ta med samboeren min. Jeg ville blitt lei meg dersom jeg fikk presisert at han ikke var invitert likevel. Dersom de klenger på hverandre på fest er det deres "problem". Vil du tilbringe tid sammen med henne uten at mannen er tilstede må du finne et annet fora enn dette.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #19 Skrevet 26. september 2009 Jeg liker virkelig ikke mannen til venninna mi, men jeg innviterer selvfølgelig han på fest i respekt for min venninne. Hun har valgt og sånn er det medd en saken. Syns ikke du skal be noen med følge uten mennene sine når det kommer andre mannfolk på festen, det er respektløs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå