Gå til innhold

OBS! Skiftet restaurant mandag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen,

etter ha bestillt bord til oss på nett og ringt flerfoldige ganger i går kveld for å få bekreftet bestillingen, fikk jeg vite at Nambo Thai er nedlagt : (

Jeg har derfor bestilt bord til oss på Nambo restaurant og bar i Majorstuveien 34. : )

Det er like ved Majorstuhuset, trikk, busser og t-bane. Veldig god mat der også!

Skrevet

Jeg er med -det blir fint og treffes. Håper alle får med seg bytte av sted. Flott at du fikk ordnet nytt sted til oss, Bumpi de bump!

Skrevet

Jeg får dessverre ikke anledning til å komme på mandag da jeg har fått influensa/svineinfluensa og har fått beskjed om å ha minst mulig kontakt med mennesker slik at jeg ikke smitter noen. Utrolig kjipt. Håper det ikke blir så lenge til neste møte slik at jeg kan bli med da :-)

Skrevet

Hei!

Da har jeg notert meg nytt sted : ) Gleder meg til å treffe dere : )

Skrevet

Dytter - jeg har bestilt til sju og de sa det ville være lett å få plass til flere, så det er bare å henge seg på : )

De jeg har på listen så langt:

bumpi de bump,

venusstjernen

Sofia 40

bimsalabim

Babyplaner

Kath

Skrevet

Hei

Da tar jeg utfordringen om å melde seg på!

Er ganske ny her på dette forumet. Det skal bli fint å møte noen av dere :)

MissT

Skrevet

Hei

Slenger meg også gjerne med sammen med den lille gutten min som nå er 7 uker. Gleder meg til dette.

Bea

Skrevet

Jeg føler meg i fin form i dag , så jeg kommer!:))) Blir hyggelig. Skal prøve å finne nye Nambo Thai og gleder meg på god mat!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...