nick_342104 Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Har en gutt på 4 år som går i barnehagen og er mye ute og en jente på 6 år. Vi bor i trøndelag. Har tidligere prøvd friends og sorel og vært bra fornøyd med de men da bodde vi i nord med kaldere vintre og mindre slaps.
Blåmandag¤ Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Jeg liker best Viking og Superfit. Svindyre, men verdt pengene.
nick_342104 Skrevet 25. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2009 Så de hadde sorelsko, med fast for som det stod at var de beste i all slags vær, hos sportmann. Noen som har prøvd de?
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 Jeg liker viking best, men på skikkelige slapsdager blir det brukt cherrox! (Bor i Trondheim.) Sorel har jeg ikke prøvd da. Ecco har også bra sko, men de er veldig smale så mange blir kalde av de pga at de blir litt trange.
ULriKke73 Skrevet 26. september 2009 #6 Skrevet 26. september 2009 Vår jente på 5 år har Sorel til barnehagebruk. Tror jeg har prøvd de fleste merker til henne og ingen andre sko holder henne varm gjennom hele dagen! Til slapsedagene har hun Viking Thermo. Det som er viktig med Sorel sko (min erfaring er at Super Trooper, med uttagbart for, er de klart beste) er at man hver kveld tar ut foret og tørker det natten over. Da er man sikrer tørre og varme sko hver dag! (De blir fuktige i foret siden de ikke puster noe særlig, men ullen tar opp denne fuktigheten slik at de holder fint en dag uten at det merkes) Kjøper også gode overgangssko som hun kan bruke til høst og forvinter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå