solfrøken-♂♂♂ Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Jeg tenkte å stikke innom Jysk i morgen for å sjekke uansett, men kanskje noen her vet. De har tidligere hatt en reisetrille til 499 (el noe) som kan legges en del ned i ryggen... Noen som vet om de har denne enda?????? Mener ikke den lille paraplytrilla til 100kr (den kan ikke ryggen legges ned noen ting på)
Gjest Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Det vet jeg ikke, men jeg ville vært forsiktig med Jysk. Jeg har faktisk tilgode å kjøpe noe med ok kvaliet der enda... Men det er bare meg da.
* 5 om dagen * Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Den er kjempebra, kan anbefales.... gutten her er en stor gutt på 3 år,og den har holdt 2 sydenturer Ä 2 uker... og ellers har vi brukt den en god del her hjemme i de 2 årene vi har hatt den......
Eva_81 Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Hmm, hadde aldri satt mine bein på Jysk... Makan til slumbutikk!
* 5 om dagen * Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 men noen merker kan være bedre enn andre. jeg sier bare min erfaring jeg....
Bunnies by night Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 Jeg har ikke hatt den selv, men kjenner flere som har kjøpt den til sydenturer og lignende - og de har vært veldig fornøyde:) Vi har hatt reiseseng fra jysk - den har vært kjempegod:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå