Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 noen som har opplev det samme? hun har alltid sovet fra ca 19:00 til ca 07:00 med mat ca 2 ganger mellom dette... nå er hun 3 mnd, og er sååå utrooolig vanskelig å legge...holder på i 3 timer noenganger og... hun får nok mat, tørr bleie, rap... tror ikke det er noen plass hun har vodnt heller fordi med en gang je tar henne opp blit hun stille og er glad...vil bare ikke sove selv om hun er veeldig trøtt i øynene og smågreten pgav overtrøtt..prøvd å legge henne tidligere også tilfelle det var pgav overtrøtthet, men nei da... angrer at jeg ble så vandt til at hun var så snill første tied.hehe.. noen som har opplevd det samme og kan si noe om hva det var hos dere? kansje det bare er sånn? isåfall når blir det forandring da igjen? trodde de skulle sove mer og mer gjennom natta jeg, ikke omvendt.hehe men har iallefall vert veldig heldig i starten, og er jo heldig uansett som har ei så nydelig datter men lurer bare om noen har erfaringer å dele?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 25. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. september 2009 har ikke spist middag heller...fikk stekt baconet..men da måtte jeg ta henne..og nå kan jeg bare ikke vente lenger og må steke egg og spise mens ho gråter..for jeg ble så sulten at jeg ble kvalm nå...
snart mor til 3 små Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Våkner hun ofte i løpet av natten eller er det bare det at det er vanskelig å få henne til å sovne? Sjekk ut http://www.barnogsøvn.com/?page_id=39 kan det være det? Så lenge hun har det bra med tanke på at hun er mett, tørr osv, så har jeg lært at man må ta tiden til hjelp.. Hehe.. Kanskje kjedelig trøst, men det går seg som regel til.. Er veldig vanlig med litt dårlige perioder også. Mini her våkner nå 10-15 ganger hver natt, og er snart 7 mnder.. Tror snart jeg klikker. Men har lært at jeg ikke er alene og at det kommer bedre tider.
Gjest Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Har hun lært noe nytt i det siste da? Det er veldig vanlig å våkne ofte når de lærer noe nytt.
Gjest Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 Heisann! Mini her har og endret søvnvaner litt nå. Både dag og natt. Jeg synes det virker som hun har fått mer vilje og synes det er så gøy å være våken. Hun komuniserer veldig tydelig med oss. blir sinna når vi legger henne og lyser opp i århundrets smil når vi ser til henne, håper nok på å bli plukket opp..Heldigvis er det ikke sånn at hun griner, hun bare ligger og klager en stund. Som oftest sovner hun etter noen minutter, men av og til når hun er blitt for trørr så får hun ikke til å sove, har prøvd i opp mot 1 time, men er ikke sånn at jeg synes det er greit om hun ligger og griner, så nå har jeg puppet henne i søvn noen ganger, prøver å bare gjøre det når hun er virkelig overtrøtt, ellers må hun jo lære å sovne selv. Om natten sove rhun stort sett, men er av og til veldig våken etter mat og rein bleie, og da må hun rett og slett ligge i sengen og sovne selv, da ligger hun ofte og piller på sengebeskytteren til hun sovner. Fullammer selv, men har hørt at ungene sover bedre på mme for et er tyngre for magen, og så hjelper det veldig når de kan begynne å få litt grøt om bare en liten måne! Lykke til med prinsessa din da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå