Fødeklar med stor F Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Har dere hatt lekkasje av proteiner etter første svangerskap? og hvis ja hva har legene sagt, bedt dere om å holde dere i ro eller er det ok å trene lett? Har hatt 1+ etter alvorlig sv.forgiftning for 2,5 år siden, og føler derfor jeg har dårlig utgangspunkt for denne graviditeten..er 4 uker nå og er livredd for stresse for å skille ut mer protein.. Håper på noen synspunkter:)
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Ehh, er det vanlig å teste lekkasje av protein etter en svangerskapsforgiftning?.. Ingen som har giddet og gjort det på meg... Var jeg deg ville jeg tatt en time hos legen så fort som mulig, for å høre + si ifra at du vil ha oppfølging hele svangerskapet. Og treningen ville jeg nok roet betraktelig ned, til spaserturer, sykkelturer, svømming etc, kommer jo an på hvor mye du har trent før. Håper du får god oppfølging i svangerskapet, går nok veldig bra:) Lykke til:)
Fødeklar med stor F Skrevet 26. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2009 vet ikke hvor vanlig det er å sjekke lekkasje etter, men vet at det er noen som fortsetter å lekke proteiner og da er jo det jo noe galt med nyrene og man må ha medisiner. Vet om et par tilfeller men kanskje ikke så vanlig... og grunnen til at jeg fikk det sjekket var at jeg håpet det ville slutte å lekke før jeg ble gravid igjen men det gjorde det ikke. Det er visst også helt vanlig å 1+ etter en sv.forgiftning. Går nok bra. Har time til torsdag, så får høre hva han sier da. Uansett takk for respons:)
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Hei.. Jeg hadde dette ved første sv.skap. Jeg gikk med 2+ lenge.. men ingen gjorde noe. havnet på sykehuset en natt i uke 32. da ble jenta mi nesten forløst med ks pga masse smerter, og prøvene ville ikke hvise verken eller.. da hadde jeg 3+ og ble lagt inn en ukes tid etter alt roet seg. jeg fikk da beskjed om at 1+ skal holdes under oppsikt ved kontroller eller hurtigere kontroller.. Også lurer jeg på om man blir lagt inn ved 2+(litt usikker) så den legen jeg hadde da, fikk jeg raskt bytta bort!! sånne leger skulle ikke praktisert.. det endte med at dattera mi havna på intensiven i en uke etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå