Gå til innhold

hva er det som rører deg til tårer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir rørt av så mye. var aldri sånn før jeg fikk barn, men som de fleste andre kvinner så blir man en myk person :P

men det som rører meg mest, så mye at det gjør vondt.

er en far/mors kjærlighet til barna sine. sånn når man ser det i sånn som på X-faktor nå. jeg takler ikke sånt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, her satt både jeg og gubben og grein av han siste mannen med sønnen:D

Skrevet

Hehehe! Satt akkurat og sa det samme til samboern min. At jeg nå er så lettrørt. Kom nesten tårer da jeg så det innslaget på X-faktor med 10åringen som hadde meldt på faren sin.. :'-)

Skrevet

Haha, jeg satt nettop å snufset til hvor søte denne faren og sønnen var sammen <3 :))

Og sist gang, da hun kjempe nærsynte jenten sang med den fiiiiine stemmen og de fine kommentarene hun fikk!

Jeg blir veldig lett rørt, snufser for ingenting. Hehe..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg leste bare overskriften, og tenkte "x-factor"... sippa meg gjennom siste rest der jeg altså!

Skrevet

haha... da er det ihvertfall ikke bare meg :D

Skrevet

Jeg var riktignok ei tåreperse før jeg fikk barn, men nå er det så ille at jeg noen ganger blir flau av meg selv..

Barn generelt rører meg. Og selvsagt mor/farskjærlighet.

Og så er jeg veldig emosjonell i forhold til musikk.. Kan begynne å gråte av en nydelig melodi eller vakker tekst.

Skrevet

Hehe min føste tanke var også x-faktor.

Sitter her og sipper og griener,men sønn og mann flirer av meg!

Ska

Skrevet

Jeg har alltid blitt lett rørt, men etter at jeg fikk barn har det tatt helt av! Får klump i halsen av ALT, no kidding! Her om dagen så jeg et flash mob klipp på Youtube, og begynte å grine! Av folk som danser i gata, liksom.

Og, ja, jeg sippa over X-Factor nå.

Skrevet

Akkurat idag så renner tårene omtrent bare jeg tenker på naboen... Han døde av kreft, og etterlot seg kone og 4 barn. Ekstra ille er det å tenke på at hele hennes familie befinner seg på et annet kontinent,.. Ja, svigerfamilen stiller opp mm... Men det er noe annet å ha "sin" familie nær...

Sippa hele tiden i begravelsen... Trist slutt på en uke...

Skrevet

hmm. er ikke rørt sånn "glad-tårer"?

Trodde det, og det skjer så og si aldri..

Ellers så sipper jeg mye til film og seirer, triste altså:)

Skrevet

er det? jeg trodde rørt var litt sånn mellomting. når noe på en måte er så vakkert at det gjør litt vondt på et vis

men aner ikke :P

Skrevet

Jo, det er "glad-tårer" :-)

Jeg blir rørt av sangoppvisning av 1. klasse. Hver gang 1. trinnet opptrer med en sang foran hele skolen (jeg er lærer), strever jeg som fy for å holde tårene tilbake. De er jo så søte og flinke :-)

Skrevet

hva heter det jeg føler da da?... hehe

Skrevet

Jeg griner av savn, kjærlighet og 17. mai!

Vannfast øyensverte og solbriller er et must til bunaden på nasjonaldagen:o)

Skrevet

har du glemt 1. mai?

jeg hadde litt lyst til å fly av glede på valgnatten, men tårene var langt unna. kanskje om jens hadde vært litt gladere og litt mer engasjert i talen sin.

Skrevet

Før jeg fikk barn, ingenting! Etter at jeg fikk barn, absolutt alt mulig.. feks "Allsang på grensen" fordi jeg syntes det var så rørende å se alle familiene som koste seg sammen...hallo! Trodde dette var noe som skulle gi seg etter et par måneder, men det ser ut til at jeg bare har blitt sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...