Mamma til tre søte små Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Har hatt mye trøbbel dette svangerskapet med blødninger og mange ultralyder. Nå har jeg stadig hyppige kynnere, men de er ikke vonde som rier og da mente legen det var greit og ingen fødsel på gang enda heldigvis... Noen andre som har hatt mange kynnere og gått gravid i mange uker etter det????
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Med førstemann begynte jeg å få kynnere i uke 20, og hadde det helt frem til fødsel som var 9 dager før termin. Hadde kynnere hver dag, men varierte hvor mange. Hos meg spillte det ingen rolle om jeg var veldig aktiv eller rolig, fikk de uansett. Så lenge de ikke er vonde så går det nok helt fint Og kynnere er naturlig, livmora ligger i hardtrening
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Det er vanskelig og si om det er farlig for din del, er jo vanlig med kynnere. Selv må jeg være veldig obs på kynnere. Det fordi jeg hadde mye kynnere sist gang. Trodde dette var vanlig. Men da jeg kom i uke 25 startet kynnerne å komme hvert 3 min. Ble da undersøkt, og hadde startet åpning. Ble lagt inn med en gang for og stanse det jeg trodde var kynnere, men ble nå kalt rier. Alt gikk heldigvis bra. Men som sagt har jeg denne gang et rissikosvangerskap, og må sykemeldes tidlig. Fordi man ser på det som sannsylig at dette vil skje igjen. Og kanskje føre til for tidlig fødsel. Det er jo mest sannsynlig helt normale kynnere for din del. Men vær obs dersom de kommer hyppig (som hos meg). Da bør man kontakte lege.
strikkemor til 2... Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 hei, jeg har hatt kynnere siden uke 12, og har det gjerne hele dagen! har aldri vært vonde, men de blir mer og mer merkbare nå mot slutten. jeg er i uke 33 nå!
Bellen^2 Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Jeg hadde mange kynnere fra ca uke 19/20 i sist svangerskap og småtten kom som en rakett 10 dager før termin. Jeg ble fortalt at dette var helt ufarlig, så lenge de ikke ble regelmessige og tiltok i styrke. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå