Lykke(lig) Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Jeg venter tr idag og er spent på om jeg er gravid med nr to. Ved nr 1 merka jeg allerede 1,5 uke etter unnfangelsen at brystene mine var veldig ømme. Nå kjenner jeg ikke noe i brystene, men jeg ammer fortsatt og tenker at kanskje jeg ikke kjener noe pga ammingen...(at de er herda eller noe..) Noen som har hatt forskjellige symptomer ved de forskjellige graviditetene, eller er det bare jeg som håper?
Lykke(lig) Skrevet 27. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. september 2009 ingen som har kommentar til dette?
mulder Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Joda Jeg hadde de samme symptomene med de to første. Har vært utrolig heldig i mine graviditeter, veldig lite symptomer. Nå med nummer tre føler jeg at det er litt annerledes... Har en del hodepine og er mer oppblåst synes jeg...
Gjest Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Jeg ammet også ved graviditet nr 2, men hadde veldig ømme bryster for det. Var mye mindre kvalm da ) Fikk gutt først og så jente. Nå har jeg mest like symptomer som med nr to så det blir kanskje en jente igjen... Time will show. Lykke til med nestemann da )
DK+2 Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Her er det totalt forskjellig, sålangt ivertfall. Er 13+4 og har vært (og er enda) veldig dårlig. Kvalme, oppkast, halsbrann, hodepine, energiløs o.l, med førstemann var jeg i super form, hadde endel halsbrann, men det bar stortsett det hele.
Lykke(lig) Skrevet 28. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2009 takk for svar jenter Jeg får vell krype til korset å ta en test isteden for å gå å gruble. Har enda ikke fått tr, men har bare hatt 1 syklus etter jeg fødte (fikk ikke tr før gutten min var nesten 13 måneder), så jeg vet ikke hvor lang syklus jeg har..er på dag 38 idag.. Har stikkinger i livmor og vonde hofter, men ingen andre symptomer. Sist hadde jeg kun vonde bryster. Hadde et hardt svangerskap og håper at neste skal bli lettere..
Lykke(lig) Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2009 jeg er vist gravid gitt <3 Termin 7.juni <3 <3 <3
kleppe71 Skrevet 3. oktober 2009 #8 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har samme symptomer som med førstemann, kvalm, svimmerl og vondt i hodet. Kjenner meg veldig oppblåst og kommer meg ikke i mine vanlige jeans lenger og er bare sånn ca 5 uker på vei.
Lbaby Skrevet 7. oktober 2009 #9 Skrevet 7. oktober 2009 Er gravid med nr 2. Nr 1 var ikkje planlagt og pga uregel mens etter en p-sprøyte (som ble tatt et år før) reagerte eg ikkje noe på at mensen ikkje kom. Kvalmen kom, men eg trodde det var pga p piller eg hadde begynt på. Det var det altså ikkje. Eg var ca 7-8 uker då eg fant ur at eg var gravid med han. var kvalm i over 4 mnd, hvor oppkast var en del av dagens gjøremål. :S Begynte å kjenne bevegelser i uke 12. Nr 2: var planlagt. Brukte eggløsningstester for å finne dagene. 6 dager etter eggløsningen fikk eg festeblødning, og tok en test samme kvelden. Den var svak positiv. Tok tester hver dag etter det, som bare ble sterkere og sterkere. Denne gangen har eg ikkje vært kvalm, litt småuggen 4 dager iløpet av 14 uker. Fikk veldig fort ømme bryster, de gar vært reine terror!! Buksene var for trang og bhen for små etter 6 uker. Fikk også da bekkenløsning. :S
tvillingen Skrevet 28. oktober 2009 #11 Skrevet 28. oktober 2009 De to første svangerskapende var nesten helt like, men nå med nr 3 har jeg vært kvalm, utslitt og gleder meg til å få barnet ut snart!! De to første var da gutter, nå kommer jenta... Mulig tilfeldig, vet ikke...
Maags Skrevet 4. november 2009 #12 Skrevet 4. november 2009 Jeg tror at siden du ammer at du ikke er like øm i brystene. Jeg ammer fremdeles og har antatt termin 9.juli og jeg har ingen av symptomene jeg hadde første gang nå. Sist gang ble jeg kjempe øm i brystene og litt uvel, men nå har jeg ingen symptomer utenom at jeg er trøtt.
FruBoger fødeklar Skrevet 8. november 2009 #13 Skrevet 8. november 2009 første: fra uke 1 til 12:ømme pupper, kvalme, oppkast, mage smerter, hormonell, klødde overalt venter nr to (9uker hittil): ingen symtomper på graviditet, kanskje litt mindre matlyst. ellers masse luft i magen,ser ut som om jeg er halvveis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå