Gå til innhold

Hva hadde dere gjort i min situasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruppen min og jeg har vært på hospitering i dag. Husøkonomen der sa på slutten at vi egentlig skulle ha vært på et mindre hotel for å få oversikt over hva en husøkonom gjør på et hotel.

Vi avtalte å møtes igjen på skolen kl.12 på mandag for å jobbe videre med prosjektet. Etter denne hospiteringen i dag, så synes jeg ikke at jeg sitter igjen med så mye kunnskap jeg ;(

Vet dere jeg vurderer å bli med min veninne (hun er på en annen gruppe). De er bare 2 stk resten skal på dfds båten på søndag og hospitere der. Jeg vurderer å bli med de 2 på dems hospitering på mandag, den begynner kl.07, så da rekker jeg nok gruppearbeidet også.

Hva synes dere, skal jeg bare bli med, de skal på et mindre hotel enn det vi var på i dag. Og skal jeg si noe til min gruppe eller bare sitte inne med no kunnskap jeg kommer til å få fra mandagen, om jeg får det da hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

send en mld til de i gruppern din med forslag at dere slår dere sammen med de andre?Går ikke det? kanskje de blir kjempeglade, om de ikke vil burde du dra om du føler du trenger mer kunnskap:)

Skrevet

Da blir vi 7stk, og det går ikke ;( Får nok bare dra alene ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...