Mamma til*2 jenter* Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Har du lyst å spå meg? Er gravid for 2 gang,har en absolutt perfekt datter på 11 mnd som nå skal bli storesøster (Datteren min er født 16.september.2008,2 uker før termindato,rask å helt flott fødsel) Babyen i magen har fått termindato: 09.April.2009 Produksjonsdato etter det vi vet: 15.Juli.2009 Er 13 uker på vei. Har du noe ide om kjønn? Når kommer jeg til å føde? Setter utrdolig pris på svar...Takk for at dere eksisterer her inne!
Mamma til*2 jenter* Skrevet 26. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2009 ☆EkM Beklager for at jeg ikke har svart deg...men hva er egentlig spåchar??? Er det her inne på forumet?
Mamma til*2 jenter* Skrevet 26. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2009 Bare for å få noen svar her inne... Er det overhodet noen som skriver noe her inne som et svar? eller må man logge på andre plasser eller er det ikke noen som er her? Har gått å håpet på et svar men ser andre her inne ikke får noe svar i det hele tatt... Håper spådamene skjønner at dere er høyt verdsatt her inne å at dere er utrolig snille som bruker tid på oss å gidder å lese alt vi skriver.. Takk for at dere er til jenter Håper fortsatt på svar her inne... Om ikke så kan dere evt si meg hvor jeg kan gå for å få svar.
MC81 Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 hei, jeg synes det kjennes ut som en gutt i magen din! Terminen kan også virke og stemme og jeg vil tro han kommer rundt 9! Lykke til!
Mamma til*2 jenter* Skrevet 27. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2009 Takk for svar...får se om det stemmer fremover! Stå på å fortsett me den gode jobben dere gjør her inne!
Gjest Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 fikk gutt jeg også... men tror han kommer 8.april jeg...
Mamma til*2 jenter* Skrevet 27. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. september 2009 ☆adine_håper Takk for svar....Setter pris på at du tar deg tid til å svare meg!! Får svar rundt 09.November når jeg skal inn på ordinær ultralyd... Ha en flott dag...dere gjør en fantastisk jobb her inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå