Gå til innhold

Er det virkelig noen som puler i misjonæren enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg er snobbete, men dette kunne virkelig ikke falle meg inn!

Nei, her er det tantrisk elskhov som gjelder!

Tenk så flaut det er hvis venner oppdager at man er så harry at man kun kjører misjonær! Det skulle tatt seg ut!

Skrevet

Når vi en sjelben gang hver andre mnd har sex, så er det misjonær som gjelder. Kunne ikke falt meg inn og prøve noe annet.. Vi er forskjellig.

Skrevet

Ja, det hadde vært skikkelig flaut asså... Vi bruker kamasutra som inspirasjon, og har vel vært gjennom den en fire fem ganger...

Skrevet

Æsj, er det noen som puler i det hele tatt i disse dager?

Mer harry skal du lete lenge etter.

Skrevet

Elskhov er det noe nytt og fancy eller?

Jeg synes det hadde vært flauere om vennene mine så at jeg ikke kunne skrive. Det er harry det.

Skrevet

Det er enda mer uforståelig at det er noen som puler misjonærer.

Skrevet

Akkurat som det er uforståelig for meg at noen faktisk er avhengig av sex og synes det er noe av det beste som finnes. For meg er det et nødvendig onde. Du og noen andre her inne burde snart skjønne at folk er forskjellig og godta det. Uten å være så nedlatende hele tiden. Uansett hva det snakkes om.

Skrevet

Snobbete? Hmmm...det var jo spesielt. Bryr meg midt i ... om hva venner synes om sexstillingene våre, der går grensen ;-)

Skrevet

Er det virkelig folk som bryr seg om hvordan folk puler?! :)

Når jeg har sex så gir jeg egentlig f i stillingen, digg er det uansett, misjonæren er ikke så jævla rett frem som alle skal ha det til, man kan da gjøre mye rart i misjonæren!

..Eller med misjonæren.

Skrevet

Ser det nå. Beklager, denne gangen var du uskyldig sug lut.

Skrevet

Syns misjonærstillingen er den beste jeg... ingen andre stillinger tilfredsstiller meg like mye som den :)

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg liker millionæren best:P

Skrevet

Sikkert de samme folkene som serverer taco til gjestene sine.. :o

Skrevet

jeg skjønner jo godt, at når man har en så stygg mann som deg HI at man ikke orker se han inn i øynene når man har seg.. Dessuten orker vel ikke mannen din ånden din, sånn at han foretrekker andre stillinger, for å slippe å være i nærheten av kjeften din..

Skrevet

Jeg er såpass voksen at jeg ikke tenker over hva venner skulle tenke om sexlivet mitt hvis de skulle finne ut hva slags sex jeg og misjonæren min har.

Skrevet

At du gidder, er du den samme som ikke serverer taco...eller smører matpakker om kvelden...

Skrevet

Misjonærstilling er nå en ting, men tenk å bruke sengen til slik aktivitet! DET er ut det.

Skrevet

Snakker vi Kina-misjonærer eller Afrika-misjonærer nå? Gatemisjonærer?

Og så vil jeg gjerne vite om det gjelder indremisjonærer eller ytremisjonærer HI mener. Det er nemlig stor forskjell på det!

Skrevet

Jepp, for noe griseri i senga.. burde forbys!!

Skrevet

Jeg synes misjonærstillingen er den eneste rette stillingen å ha sex i.

Alt annet er skittent og ukristelig.

Skrevet

Dagens diskusjon!

Jeg liker å være ukristelig jeg ;)

Skrevet

Nei, misjonær er bare når vi "elsker", når vi har sex eller knuller så er det mange andre stillinger og variasjoner vi bruker.

Hilsen HI i innlegget om tacos;o)

Skrevet

Trasig at Sodom ligger i ruiner, hvis ikke kunne dere bodd der hele gjengen og griset så mye dere orket dagen lang!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...