Gå til innhold

Hvor mye sparer du/dere per mnd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*APPLAUS*

Var det det du ville ha?

Skrevet

Vi sparer 10.000-20.000. Varierer litt fra mnd til mnd. Som regel blir det 15.000.

Vi ønsker en ny bil om et års tid uten å ta opp lån

Skrevet

Jeg holder på å ordne økonomien ved å få bedre rutiner på utgifter/regninger. Da mener jeg slik at det blir mer like utgifter hver måned.

Forrige måned sparte jeg 4 000, og neste blir det 5 000. Men målet ved å rydde opp, er mer mellom 8000 og 10 000 spart hver måned.

Skrevet

Waoooooooooowwwwwwwwwwwww,sååååå flinka dere er da..att dere gidder

Skrevet

minimum 2000 pr måned..noen ganger mer :)

Skrevet

2000 i mnd., men er alenemor, og har ikke sjans på mer..

Skrevet

Sparer så mye jeg kan. Ikke noe fast beløp. er vel ca 2000-5000 kr.

jeg synes det er viktig å spare, men jeg gidder ikke å spare så mye at jeg ikke kan leve normalt. Enkelte spinker og sparer hele tiden uten å unne seg noe, man lever bare en gang!!

Skrevet

Huff, skjønner ikkehvordan dere klarer å spare 20 000 i mnd? Er jo det jeg får utbetalt tter skatt, og nedbet av lån kommer på 6-7000, andre faste kostnader på ca 3000, mat, kollektivtransport. Er det lege eller annet som dukker opp da går jeg nesten i minus:-(

Er alenemor, men tjener for bra il å få noe støtte, likevel vil jeg si at det såvidt går rundt:-(

Skrevet

Hi her! Dette forumet er merkelig. Stiller man et sp.m uten baktanker av noe slag får man uansett noen dumme, idiotiske svar! Trodde det var voksne folk her inne jeg. Hvorfor skulle jeg ha applaus for de 5000 jeg sparer per måned, det er vel ikke så voldsomt mye!! Grunnen til at jeg skrev innlegget var for å se hvordan det ligger an hos andre i ca samme livssituasjon (småbarnsfamilier). Jeg og mannen la opp budsjett i går og kom overens om å spare 5 000 pr mnd og 1000 til barna. Kunne ha spart mere, men vil ha mulighet til kunne bruker penger på oss selv også.

Dessuten er vi i den heldige situajonen at vi allerede har veldig mye penger (kanskje ikke så smart å skrive det her inne for da får jeg vel pepper så det holder) og trenger egentlig ikke å spare.

Takk til dere som ga meg fine svar!

Gjest Gul stjerne
Skrevet

4-5000 sparer jeg og synes jeg er veeeldig flink. Kjæresten betaler ned masse lån, sparing det også. Vi har det ganske romslig økonomisk.

Skrevet

Prøver å spare 3000, men det er ikke hver mnd jeg klarer det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...