Solstrålen_ Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Jeg har IKM i dag/natt til i dag, men har bestemt meg for å vente til i morgen hvertfall. Har en CB vanlig + en digital m/ukevisning. Er sååå spent! Flyr på wc i ett sett (tisser) og er småstresset, vonde bryster også - så det kan jo være at TR kommer en dag eller to for sent. Derfor venter jeg litt til med å teste. Når tester dere andre, i forhold til IKM-dato.... Eller når testet dere? Lykke til!
-68mamma Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Jeg kommer til å (prøve å) vente så lenge som mulig etter IKM. Iallefall en uke - helst to. (og da blir det sannsynligvis ikke nødvendig å teste heller, for innen da kommer vel mensen...) Blir så redd når jeg ser her at så mange får positiv test, og så kommer mensen etter en uke eller to likevel.
☆lieela Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Hei! Har også IKM i dag..vet ikke helt når jeg skal teste enda. Jeg slang den siste stripsen jeg hadde og har bestillt meg CB digital fra ebay, da tar det litt tid før den kommer frem. Tenkte det var smart, så unngikk jeg å teste før IKM. Mulig de kommer i posten på mandag, men da er allerede kanskje mensen her!?
*shehasmyheart* Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Jeg har alltid ventet en uke etter forventet mens. Har alltid hatt regelmessig mens. Så har vel egentlig nesten vist det hver gang før test. Men heller vente litt, for å unngå å bli skuffet. Og er jo spennende og gå med den lille hemmeligheten...at du ikke har fått mensen;) Mitt råd er å prøve å vente ihvertfall noen dager etter ikm;) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå