Gå til innhold

positiv eggeløsnings test... gravid???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ein eggeløsningstest liggande... testa i dag tidleg.. va tydelelig 2 streker, den eine litt svakare!! Men var tydelig... Andre som har vore gravide, som har testa med eggeløsningstest???

Skal kjøpe meg graviditetstest imora... er nervøs.. men håper

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg testa positivt med den 5 dgr før ikm,men da var streken like sterk som kontrollstreken. Grav-testen viste negativt helt til ikm dagen. Lykke til.

Skrevet

skal ha mensen i desse dager!!! Har hatt litt ustabil syklus.. varierer med 28 - 31 dager.. da lengste er ei veke over det.. men ikkje ofte det skjer.. har ein del murringer igår og idag... men ikkej noko blodspor... Så kan no håpe på agt eg er gravid!!! Har ei venninne som nett har funne ut ho er gravid.. så hadde vore kjekt å fått samtidig!!

Skrevet

Hvis test-streken var minst like sterk som kontrollstreken, så kan det bety du er gravid (da er den jo positiv)

Hvis test-streken var svakere enn kontrollstreken innen 5 min, så er testen negativ, og det betyr ikke nødvendigvis graviditet.

Men det kan jo være du er gravid selv om EL-testen ikke ble positiv, for den skal jo egentlig vise stigning på LH, ikke hCG.

Lykke til imorgen da !

Krysser fingrene for deg.

Skrevet

var nesten like sterk!! off.. får bare kjøpe ein test imora og teste søndags morgon...

Skrevet

Ja det er jo et bra tegn da. For utenom el er jo streken ganske så svak. Håper du er gravid da. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...