Gå til innhold

Gult belegg i hodebunden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slikt gult belegg i hodebunden på babyer, hvor lenge har dem det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De trenger ikke å ha det om du smører hodebunnen med olje og grer feil vei. Det gule er naturlig fett...

Skrevet

Kan vare leeenge. Vi prøvde mange grisete tips som hvit vaselin etc. Det som har hjulpet her er en shampoo fra SP (kjøpes hos frisør). Mye bedre etter kort tid. Men vet ikke om jeg ville brukt den på baby. Min er 3 år.

Skrevet

Det ikke snakk om en baby.

Gutten min har hele tiden hatt litt langt hår, men vi har nå klippet han ordentlig med maskin. Og når håret forsvant så jeg til min store overraskelse at han hadde det fremdeles.

Han har så tykt hår at jeg ikke så det før.

Han er nå 2,5 år.

Hva het den shampoen fra SP??

HI

Skrevet

Det gule belegget kan også komme av at du ikke har vasket ut all shampoo etter hårvask.

Neste gang du vasker håret hans tar du i shampoo, la det virke og vask ut. Gre med kam slik at du "masserer" hodebunnen. Vask på nytt med vanlig shampoo og skyll . Skulle det være noe igjen, gjenta ved neste vask.

Man trenger ikke dyr SP for å få bort dette:O)

Skrevet

Den heterSystem Professional Remove Shampoo, Against dandruff. Bra for alle i huset. Frisøren sa hun satte inn shampooen i håret og lot den virke mens barna lekte i badekaret. Skylte ut og shampnerte en gang til. Merket god virkning allerede etter to ganger her. Bruker den ikke hver gang vi vasker håpert nå lengre, men inimellom. (Ca 5 mnd siden første behandling)

LØP OG KJØP!

Skrevet

Sorry for skrivefeilene. Mistenker tastaturet for å være defekt av og til :)

Skrevet

Vet du hvorfor du fikk bort det belegget Anonym 18:03?

JO fordi du lot shampooen virke en stund:o) Dvs. at fuktighet får belegget til å bli mykere slik at det blir lettere å gre ut..

hahaha, det er liksom ikke grenser for hva gode selgere klarer å selge!

Skrevet

Neppe. Har hatt det belegget i tre år. Prøvd alle triks i boka, så jeg er helt overbevist om at shampooen virket.

Skrevet

Tull og tøys og fanteri....

Om man bløter belegget så får man det bort med en helt vanlig shampoo og kam:o)

Salgstriks heter det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...