Mammaen til Ina Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 I dag er jeg 11/12 dager over ikm, ingen tr og neg tester! Ble bedt om å ta en ny test om et par dager, hvis den er negativ og det ikke er noen tr på gang skulle jeg få komme inn å ta en gu og blodprøve så nå er jeg ikke langt unna et svar forhåpentligvis:-)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Godt det da Også godt å se at det er forskjell på leger...e 3 uker over ikm..var hos legen i går. Fikk ta en vanlig urinprøve der bare eg...og en uvi test..så..hurra....
Mammaen til Ina Skrevet 25. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2009 Ja, leste innlegget ditt om den talentløse legen din! Det er en skam for helsevesenet at det finnes sånne leger! Liker legen min veldig godt foreløpig så håper det fortsetter sånn hvis jeg må dit i løpet av neste uke, selvom jeg håper en pos test gjør at jeg slipper å dra dit:) Hva gjør du videre? Kan umulig være helt sunt å være så langt over tiden hvis det er av noen annen grunn enn graviditet!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Skal ringe priv. gyn tenkte eg. Der har dei ul og alt tilgjengelig så finne fort utav ka som skjer, hvis der e noe der som gjemme seg. Meeen!! Så klart! Håpe jo på positive tester...for BEGGE TOOO
Mammaen til Ina Skrevet 25. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2009 Det er sikkert lurt:) går man privat får man i hverfall det man får betalt for! Du får holde meg oppdatert:-) jepp, håper på to POSITIVE tester innen få dager:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå