Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ble dessverre ikke gravid på mitt første IVF-forsøk hos CFC. Har fått mensen, og testet negativt på blodprøve i dag. Er foreløbig mer sint enn trist, men kjenner meg ganske matt og har lyst til å sove eller jobbe.

Heldigvis kjøpte jeg en tre-pakning. De sier også at erfaringene fra dette forsøket vil hjelpe til å kunnne gi meg en behandling som har denne erafringen med seg ved neste forsøk. Jeg fikk ut 6 egg, men bare ett ble befruktet. De sa da jeg var der nede at det ene egget var perfekt, men at ved en eventuelt gang nr 2. kunne ha gått feks lengre på Gonal -F for å modne flere egg (dvs at noen av de de hentet ut kunne ha modnet lengre).

Trøsten er at min søster har termin i morgen med en liten jente, og det å omgås babyer skal visst virke positivt på hormonene. Så håper den lille kommer fort.

Fortsetter under...

Annonse

Takk for veldig god støtte, jenter! Jeg skal la dette synke, og så se fremover. Det blir ikke ny tur denne syklusen i alle fall- kropp og psyke trenger å hente seg inn igjen. Denne prosessen er tøff for alle oss sterke jenter som velger dette - men det er inspirerende å se at så mange lykkes her inne - det gir masse håp:-)

Det var leit å høre Sofia 40

Godt at du kjøpte 3.pakning. Så lenge man har håp og økonomi til det bør man prøve det så lenge man orker. Jeg holdt på litt over 2,5 år før jeg lyktes :-) Nå har jeg ca 7 uker igjen til terminen :-)

Håper du blir tante ganske snart :-)

STÅ PÅ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...