Gå til innhold

Huff var hos NAV idag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har levert søknaden min for ca en måned siden, det skulle bli gjort til hastesak siden jeg står uten penger og snakket med saksbehandleren på forhånd og fikk beskjed om at det skulle gå fort.

Men idag fikk jeg vite at de ikke "finner" søknaden! Og det ikke er regristert noe på dataen, var der da de fikk mottat søknaden og så de stemplet "mottatt"... At det går an å rote så fælt da? De beklaget masse og lovet å fikse dette til mandag!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg er ikke overasska... du er 3.personen her inne IDAG som sier at nav har rota bort papirer... det er helt utrolig!

Skrevet

huffda.. :(

ja er jo litt kjedelig når man går og venter på at saken sin skal bli behandlet, og så blir den rotet bort i systemet.

men hvis du ser lyst på det, så vet du nå iallefall at det skal bli ordnet på mandag!

prøv å kose deg i helga, og ikke la det overskygge helt :)

Skrevet

Den var ikke ny nei, verste er at jeg jobber i et firma og vi sendte inn ikke mindre enn 4 ganger nye inntekts og skatteopplysninger til en mann i firmaet som skulle ha pappapermisjon, siden jeg 2 av gangene leverte det nede hos Nav personlig så vet jeg at de i alle fall mottok det. Siste gangen ba jeg om og få sende det på fax, men det godtok de ikke!

Helt utrolig, blir bare forbanna når det gjelder den etaten der! Har også utestående sykepenger for folk i bedriften som har vært syk for tilbake så langt som i November 2008, hadde vi vært en liten bedrift kunne vi risikert og måtte gjort oppbud og meldt oss konkurs!

Skrevet

Den siste måneden jeg jobbet før permisjonen begynte, var jeg borti fire forskjellige tilfeller der vedlegg til søknader var rotet bort, svært sensitiv informasjon var på avveie, og ingen kunne gjøre rede for hva som hadde skjedd. Så kan ikke si jeg er overrasket over innlegget ditt.

Skrevet

de kan egentlig fikse det på 2-3 dager hi, så ring hverdag og mas.

Skrevet

takk, betyr det at jeg kan forvente meg at de ordner opp i dette kjapt?

Jeg spurte hvor langt tid dette ville ta, det kunne ikke dem svare på men lovet at de skulle kontakte meg senest på mandag!!!:(

HI som står HEEEELT uten penger!

Skrevet

Hos NAV gjelder en ting:

Lever papirene personlig og få kvitering.

Skrevet

Fikk iKKE kvittering, har levert personlig ! Så arket bli stemplet og påskrevet "hastesak" ..... Aldri hørt om at man kan få kvittering?

Skrevet

Om de har rota bort papirene mine skal jeg søren meg gå ut i avisen og fortelle dette..

Skrevet

Min NAV har surret så sykt mye med permen til meg og mannen (selv om den er over!!!!!) Det at mannen min skulle ha mer enn de tilmålte 6 ukene ble visstnok for mye for dem.... Jeg mener, jeg leverte papirene personlig, ringte 2 ganger for å forsikre meg om at allt var mottatt og godtatt. jada, det var det! NOT!

Etter utallige feil og feilutbetalinger så må jeg nå betale tilbake 8000kr fordi de ikke har greid å gjøre jobben sin. Det hjelper ikke at jeg ringte 1000ganger og sa at nå har de gjort noe feil, det bare fortsatte og fortsatte. Kan ikke fordra at jeg nå må betale penger jeg ikke har lenger for feil de har gjort! IDIOTER.

Skrevet

Bare for å legge til et tilfelle til listen. Nav har rotet bort all info på meg også. Kontonummer, søknad om permisjonspenger, søknad om overføring av fars uker. Det eneste som sto registrert på meg var at jeg fødte 4 dager før termin og at permisjonen derfor forkortes med 4 dager.

Papirene har blitt borte etter at permisjonen ble innvilget. Jeg fant ut av det når jeg skulle klage på avslaget på overføring av fars uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...