mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 noen som har noen tips,jeg har fryktelig ustabil menstruasjon så ikke noe syklus å forholde meg til! he,he vet det ikke er så mye annet å gjøre enn å ha sex! men er villig til å prøve mye rart;D
Zitro Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 slapp av, ha sex, og sett mannen på sink-tabletter :-) El-tester blir for dyrt for dere når du har ustabil syklus...
mamman til to gutter Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Det er vel ingen andre tips enn å ha sex jevnlig som er fornuftig inntil dere evt har prøvd så lenge at dere bør oppsøke lege. Testing etter el ol hjelper egentlig ikke for å bli gravid, for man trenger fortsatt å ha sex. Etter som du har varierende syklus, så ville jeg forbredt meg på å bruke litt tid og så prøvd å kose meg den tiden det tar. Jo mer dere stresser med det, jo mindre koselig vil prøvetiden bli og lengre vil den virke.
wirre;o) Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 ikke røyke ikke drikke ikke spise usunn mat ikke trene altfor hardt var det noen flere ikke nå tro? Ellers: ta kontakt med legen, min lege var svært behjelpelig.
Snuppa! Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 De selger vel billige el tester på biligtester. Ellers har jeg ingen planlagte barn selv så vet ingen andre råd enn å ha sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå