Snuppa! Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Jeg har vært sykemeldt en stund nå og har ikke fått sykepenger på 8 uker. Grunnet de på nav har gitt feil opplysninger til arb.giveren min og oppå alt, klart å miste ALLE papira både jeg, arbgiver og regnskapsfører har sendt inn. Og jeg har vært i kontakt med de flere ganger der de har sagt at pengene er på vei, men idag sa jeg at noe er riv ruskende galt her og dette var forklaringa de kom med.. Herrefred altså.. Er skremt jeg altså, lurer på hva det neste blir.
mamma-carina Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Nav er jo kjent for å ikke være dem smarteste. Dem har surret med mine papiere og en del ganger. Å mange av dem er så ufine! Jeg er ikke noe glad i nav for å sei det sånn. Du får sei hvis du ikke får pengene snarest går du vidare med saken, true dem litt
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Hehe, det er så bra! Jeg søkte om barnebidrag januar 2008. Fikk da beskjed om at det var 6 mnd ventetid... ringte de i juni, men nei.. papirene hadde de ikke sett! Så jeg måtte sende inn ny søknad og havna bakerst i bunken, bortsett fra at nå hadde de fått 12 mnds ventetid... Great! Fikk det etter 6 nye mnd da, heldigvis. Nå har jeg sendt inn papirer fordi jeg begynte å jobbe. Sendte dem i ferbuar. Nå får jeg beskjed om at vedtaket er fattet, og at jeg må tilbakebetale barnefar 13.000 kr fordi JEG ikke har gjort rede for meg med papirer... jodda, JEG har gjort alt jeg skal jeg, men nav har rota bort papirene, igjen! Jeg skulle så ønske at jeg slapp å forholde meg til nav!!!
Snuppa! Skrevet 25. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2009 Ja, de er helt utrolig, jeg var persolig og leverte kopien av alt av papir de allerede har fått, Da sa de, dette er kopiene, vi regner med vi får orginalen!! Jamen i alle dager, orginalen er det jo dere som har, den har dere allerede fått, klask i huet altså!
Snuppa! Skrevet 25. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2009 Ja vet du, det er så sant, de er så lite hyggelig og gjør ikke det de skal:( Før da det het trygdekontoret da jeg skulle ha første barnet mitt fikk jeg så mye hjelp og veiledning da jeg blei alenemor, savner de som jobba der da altså.
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 Herregud. Jeg skal sende dem en SKRIFTLIG klage, som jeg skal levere personlig, samtidig som jeg skal sende en rekomandert... tror du dem får den da?? ;o) Skal sende med noen strofer fra deg også!
Snuppa! Skrevet 25. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2009 Hehehehehe, best å forsikre seg her altså, lurer på om det går ann å få forsikring på nav jeg,hehehehe. Hvis nav ikke betaler så får vi fra forsikringsselskapet, i såfall hadde forsikringsselskapet blitt BUSY!! Send gjerne med noen strofer fra meg og er du snill:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå