♥REBECCA♥ Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 tokk en digita akurat den var ikke gravid,testet ikke med morgen urin. men di andre testene min sånn valige tester på 20 ml,har blitt posetive, 3 stykker. jeg er gravid. men kan det hende jeg da har litt lite hcg så den digitale ikke slår ut????
Solstrålen_ Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Testet du de andre, de som ble positive, på morgenurin da?
♥REBECCA♥ Skrevet 25. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2009 ja tokk di andre på morgen
Solstrålen_ Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Da kan det jo rett og slett være det som er grunnen. Vent et par dager og ta en digital test på morgenen. Krysser fingrene for at det blir positivt utslag for deg da.
-68mamma Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Hvis det er Clearblue digital du har, så står det vel at den kan brukes hele dagen (trenger ikke morgenurin) fordi den er så sensetiv ? Du kan teste maks 4 dager før IKM med denne. Det står forøvrig om testen : >Du bør teste fra den dagen du venter menstruasjonen. Clearblue Digital Graviditetstest kan likevel brukes opptil fire dager før forventet menstruasjon. Dersom du tester før forventet menstruasjon, og får resultatet "Ikke gravid", kan du fremdeles være gravid. Hormonnivået er ennå kanskje ikke høyt nok til at testen kan registrere det. I kliniske tester utført med tidlige prøver ga Clearblue Digital graviditetstest følgende resultater: 51 % av kvinnene fikk resultatet "Gravid" fire dager før forventet menstruasjon, 82 % av kvinnene tre dager før, 90 % av kvinnene to dager før, og 95 % av kvinnene én dag før forventet menstruasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå