Gå til innhold

jeg har et spørsmål om digital test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tokk en digita akurat den var ikke gravid,testet ikke med morgen urin.

men di andre testene min sånn valige tester på 20 ml,har blitt posetive, 3 stykker. jeg er gravid.

men kan det hende jeg da har litt lite hcg så den digitale ikke slår ut????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet du de andre, de som ble positive, på morgenurin da?

Skrevet

ja tokk di andre på morgen

Skrevet

Da kan det jo rett og slett være det som er grunnen. Vent et par dager og ta en digital test på morgenen. Krysser fingrene for at det blir positivt utslag for deg da.

Skrevet

Hvis det er Clearblue digital du har, så står det vel at den kan brukes hele dagen (trenger ikke morgenurin) fordi den er så sensetiv ?

Du kan teste maks 4 dager før IKM med denne.

Det står forøvrig om testen :

>Du bør teste fra den dagen du venter menstruasjonen. Clearblue Digital Graviditetstest kan likevel brukes opptil fire dager før forventet menstruasjon. Dersom du tester før forventet menstruasjon, og får resultatet "Ikke gravid", kan du fremdeles være gravid. Hormonnivået er ennå kanskje ikke høyt nok til at testen kan registrere det.

I kliniske tester utført med tidlige prøver ga Clearblue Digital graviditetstest følgende resultater: 51 % av kvinnene fikk resultatet "Gravid" fire dager før forventet menstruasjon, 82 % av kvinnene tre dager før, 90 % av kvinnene to dager før, og 95 % av kvinnene én dag før forventet menstruasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...