Ronja&Odin Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 noen som har prøvd??? har sett reklamer osv... så tenkte jeg at en dag skal jeg kjøpe iun det som står på den ene plakaten og se om det er nok mat til oss her=) vi er to voksne og ei på 20mnd... noen fler som ikke har troen på dette?=???
<3 Legoland <3 Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Jeg såg i butikken at de hadde entrecote til 89 kr (en pakke som sikkert var nok til en familie) men man må jo ha tilbehør..... (??)
Ronja&Odin Skrevet 25. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2009 ja det tenker jeg og:p og tilbehør til 11kr???? hehe
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Dette står ang priser på rema.no Hvordan regner vi ut prisene? Forbehold og avgrensinger for utregning av prisene på kampanjeoppskriftene. * Mengden i middagsrettene er basert på en familie på fire, to voksne og to barn (7-10 år). Prisene er basert på utsalgspris ved tidspunkt for trykking og kan derfor være forskjellig fra det du ser i din lokale REMA 1000-butikk på innkjøpstidspunktet. Ved bruk av varer i løsvekt og som i oppskriften er oppgitt med et antall, f.eks. 2 tomater, er prisen oppgitt ut fra en gjennomsnittsvekt per stykk ganget med antallet. ** Der hvor hele pakninger ikke er brukt i oppskriften inkluderes likevel prisen for hele pakningen i den totale middagsprisen, med unntak av melk, egg, ris, pasta og gulrøtter som man ofte har i husholdningen. Pris for anbefalt forbruksmengde av disse produktene er imidlertid inkludert i den totale middagsprisen. Produkter "fra kjøkkenskapet" er ikke inkludert i den totale middagsprisen. Vi tar forbehold om trykkfeil og at enkelte varer kan være utsolgt i din lokale REMA 1000-butikk.
Fire småtroll Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Har akkurat vært på Rema jeg, og tok med meg oppskriftsheftet hjem, det ser ikke så ille ut faktisk.. Den Entrcôte-middagen f.eks, 84 kroner for 600g entrecôte, 10 kroner for 1 bunt brokkoli og 3,75kr for 500g poteter = 97,75kr Men da regner de med at du har olje til steking, krydder og fløte til sausen hjemme da.. Men du har rett, det blir nok litt lite mat til oss som har to aktive og storspisende gutter på 8 og snart 6 år. Det var uansett en del av oppskriftene som så gode ut og litt anderledes enn hvordan jeg pleier lage maten selv, så greit med litt ny inspirasjon og vri på hverdagsmaten. Synes det var en god kampanje jeg
Ronja&Odin Skrevet 25. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2009 ja hadde vært gøy om jeg hadde fått med noen andre av dere til uka igjen, så hadde alle valgt en oppskrift, og prøvd, for det første se om det blir under 100,- og for det andre om det er non mat=D noen?
Gjest mphs Skrevet 25. september 2009 #7 Skrevet 25. september 2009 Til vanlig er middagene våre under 100 kr og vi er 4 stk i familene. Så f.eks den oppskriften med laks der de bruker ferdig krydret laks til 59 kr. Vi kjøper da naturell laks til mellom 36-39 kr og krydrer selv. broccoli ca. 10 kr, potet 4 stk ca. 5 kr, 1/2 boks rømme ca. 9 kr.
solei Skrevet 25. september 2009 #8 Skrevet 25. september 2009 For oss på to voksne og tre barn holder dette ikke. Hadde heller ikke holdt for to voksne og to barn. Fiskekaker og kjøttboller går det mye av. Ingen av oss spiser bare en fiskekake. Synes porsjonene var veldig små. Mange av varene har ikke Rema, her vi bor! Så her er det ikke lett å lage middag til under hundrelappen. Da blir det ihvertfall lite tilbehør til.
Gjest Skrevet 25. september 2009 #9 Skrevet 25. september 2009 Jeg jobber selv i Rema, var nettop på Remaskolen og fant ut at jeg måtte nesten teste ut disse forskjellige rettene slik at jeg eventuelt kunne anbefale kunder osv. Vi er 5 stk i familien, og det er nok mat til oss. Noe jeg aldri hadde trodd, for mine gutter og min mann spiser mye! ) Så jeg anbefaler å prøve noen retter, man får jo oppskriftshefte i butikken. Bare vær obs på å lese hva man skal bruke fra "kjøkkenet" ) Som f.eks kyllingbuljong, karri osv. Er jo noe mange har på kjøkkenet, men jeg hadde ikke kyllingbuljong når jeg skulle lage kyllingboller med fyldig karrisaus
Mamma til gutt og jente....... Skrevet 25. september 2009 #10 Skrevet 25. september 2009 MIDDAGER TIL UNDER 100 KR: Karbonader fra firstprice 28 kroner for 10 stk Pottmos m melk 20 kroner Grønnsaksblanding x2 30 = 78 kroner Fiskekaker fra Firstprice stor pakke 25 kroner Hamburgerbrød 20 kroner salat 30 kr Pommes frites 20 kr = 95 kroner Ostesteakles fra RIMI fryste 8 stk kr 39 Poteter kr 10 Bearnaisesaus kr 10 Salat grønn kr 20 = 79 kroner Har flere råd om noen er intressert! Hver av disse er mer enn nok for 4 personer..
Linchen Skrevet 25. september 2009 #11 Skrevet 25. september 2009 Har prøvd laksen og kjøttbollene - veldig bra begge deler. Men - det står at laksen skal stå i ovnen i 160 grader i, hm, var det 7-8 minutter? Uansett - den måtte vi ha inne myyyye lenger, kanskje 20 min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå