Gå til innhold

Hvor mange av dere..

Anbefalte innlegg

..har hørt hjertlyden?? Var til jm i dag, hun kunne ikke finne den:-(

Men kjente godt livmora. Hun sa det var tidlig(12+) og advarte meg før hun prøvde. Men jeg blir jo fra meg av bekymring allikevel da.. Skal tilbake om 1,5uke. Var på ul i uke 9 da var det full fart der inne, så mest sansynlig er alt bra...Men dere vet hormoner osv..:-S

Vræl, nå vil jeg begynne å glede meg og ikke bekymre meg hele tiden!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140718330-hvor-mange-av-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var hos jordmor idag på første svangerskapskontroll, og hun spurte om jeg ville at hun skulle prøve å finne hjertelyden. Men vi hørte dessverre ingenting. Men, jeg er bare i 10. uke, så det vil nok komme frem om noen uker. Det vil det på deg også, bare vent og se:-)

Hei, legen lette etter hjertelyden da jeg var i uke 10, men fant ikkeno. Dette sa hun var svært vanlig da det er tidlig ennå, og at hun egentlig ikke bruker å lete så tidlig som det. Jeg ble likevel kjempebekymra og fikk en UL. Der så vi et perfekt lite embryo med bankende hjerte:) Skjønner godt du blir bekymra, men høyst sannsynlig var det rett og slett for tidlig. Når skal du på UL da? har du en før den ordinære?

Nei har ikke noen ul time før den ordinære nå...og jeg var jo så heldig å få den i uke 19/20! Enda lenger å vente...

Ser på de andre svangerskapsarkene mine at de fant ikke hjertelyd før i uke 15.

Kjenner dere liv enda da??

Dette er den værste tiden syns jeg, så uvirkelig og usikkert alt. Lettere når man kjenner godt med liv, da føles det tryggere. Men nå går det fort fram til den tiden nå da:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...