Gå til innhold

Brødbakemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe brødbakemaskin, er så lei kjøpebrød og må ærlig innrømme at jeg ikke orker å bake brød på gamlemåten :)

Er det noen som har en maskin de er veldig fornøyd med, som de kan anbefale? Evt noen som har en de er misfornøyd med, som de ikke anbefaler? Og anbefaler dere brødbakemaskin generellt, blir den brukt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brødbakemaskin. Husker ikke hvilken, for den har ikke vært brukt på 4 år. Da vi fikk førstemann satte vi den rett og slett vekk - den hyler og bråker. Både når den er ferdig å elte og når den er ferdig å steke. Så her bakes det på gamlemåten. Tar egentlig ikke så lang tid og jeg baker 6 brød i slengen. Varer ganske lenge hos oss det!

Så om du skal kjøpe - spør om den bråker fælt!

Skrevet

Vi har Wilfa, har hatt den i 5 år. Brukte den masse i starten, men så gikk vi liksom litt lei den type brød. Men går sikkert an å være enda flinkere til å variere brødene enn det vi er. Nå bruker vi den til brødbaking mest når vi har besøk, da synes jeg det er veldig koselig å servere nybakt, varmt brød om morgenen. Men bruker den fortsatt mye til å elte og heve bolledeig og pizzadeig, veldig lettvint med timerfunksjonen. Kan bemerke at brødene selvsagt er veldig gode som nybakte, men de blir fort tørre. De har vel en del kunstige stoffer i for at disse kjøpebrødene skal holde seg noen dager...

Skrevet

Vi har Wilfa og er veldig fornøyde. vi bruker den i perioder, har brukt den lenge nå. Har alltid ferskt brød.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...