Gå til innhold

Et lite sukk;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra meg som prøver å være positiv, holde humøret oppe og ikke tenke så mye på dette!

Enda har jeg verdens skjønneste gutt på 10mnd, og føler meg ubeskrivelig heldig som får ha denne gutten til låns. Jeg elsker han over alt på jord! Med andre ord har mer enn nok å holde på med, og mer enn nok gleder, likevel er jeg lei meg.

Fordi jeg ønsker et til barn! Familien min er meningen med livet, og jeg ønsker at vi tre skal bli fire. Og det viser seg at jeg er gravid (4+0 eller noe slikt), men at det mest sannsynlig kommer en abort. Dette fordi hcg-måling ikke viser tilstrekkelig stigning. Nå venter jeg på blodprøve nr. 3, denne vil mest sannsynlig gi et sikkert svar på hvorvidt spira mi er "levedyktig".

Jeg er forberedt på det verste, og synes tanken om å gå igjennom en abort er forferdelig. Ikke minst alle bekymringer som hører med. Blir det SA, MA eller ex.u.? Ordner kroppen opp selv eller må jeg til innskraping. Bekymring, bekymring, bekymring. Når blir jeg gravid igjen? Vil det gå bra?

Så tenker jeg på alle de som har det "verre". De som sliter med å bli gravid, de som har mistet mye lengre uti svangerskapet, osv, osv..

Hvorfor går tiden sååå sakte, hvorfor er dette så oppslukende, hvorfor er jeg nedstemt?

Akk og sukk!!!

Men nå skal familien på hyttetur og kose oss.

Får håpe det går bra med meg og spira enten det blir det ene eller det andre.

God helg jenter. Jeg synes dere er flinke som holder ut og holder humøret oppe, og ikke minst backer hverandre opp!! Det fineste forumet å være på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ja det livet det går i bølgedaler fra glede til sorg på kort tid. Håper inderlig spira di sitter godt og at du over helgen får en fin stigning. Er så tidlig i sv.skapet enda at jeg ville ikke tro at stigningen skal gå så raskt da?????

Håper du klarer å kose deg litt på hytteturen. Krysser alt jeg har for at det skal gå bra. Trøsteklemmer.

Skrevet

Jeg krysser alt jeg har for deg og spira! Det er jo faktisk en god sjanse for at alt går bra :-)

Heng in there!!

Kos deg på hytta ;-)

Skrevet

Huff det var trist å høre "HønePøne", men husk at mirakler skjer stadig vekk og at det slett ikke alltid går slik legene sier. Jeg krysser fingrene for deg og ønsker deg god helg på fjellet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...