Helverine Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Har ingen aning om hva jeg skal lage til middag i dag... Tips mottas med stor takk
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 *Bakt potet med ost, skinke, krydder/hvitløksmør, mais ++++ *Innbakte horn med ost og skinke/kjøttdeig og ost *Ovnsbakt laks/øret med masse løk og andre grønnsaker, kokte poteter og rømme
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Vi skal ha grove rundstykker, ferske kyllingvinger, eggerøre, agurk, paprika og majones i kveldinga, istede for tradisjonell middag i dag.. Litt mere som fredagskos
TogT Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Forkok gulrøtter i staver, potetbåter i biter og brokkolibuketter. ha dem i ildfast form, ha oppi skinkeost eller baconost, ca 1/2 boks, masse purre og legg på to laksefileter. Klem over saften av en sitron, salt og pepper. Skal stå i ovnen ca 35 min under lokk, eller kle formen med folie. Veldig, veldig godt:) Eller, Gå på ica og kjøp økologisk tomatsaus med basilikum. Den er kjempegod. Ha oppi champignon og stekt kjøttdeig, og server med fersk pasta og revet ceddarost...
nikitaa90 Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 På matprat.no finner man en helt oppskrift på en helt NYYYDELIG hjemmelaget fiskesuppe den er også enkel å lage å man bestemmer helt selv smaken! ) Jeg bruker å ha laks i denne suppa og den er alltid like nydelig )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå